Skaldeman, Sten Sture

var complete_saga = "

"+ "

"+ " Sten Sture Skaldeman har vägt över 140 kilo (vid 175 cm längd!). Efter decennier av övervikt har han återgått till att äta den föda som vi är avsedda att äta. Nu väger han som han gjorde för fyrtio år sedan.

"+ "

"+ " "Jag har återvunnit mitt liv", säger han. "Jag vet hur man gör och nu är det min uppgift att sprida den kunskapen till andra".

"+ "

"+ " Sten Sture Skaldeman fick stora framgångar med sin bok Ät dig ner i vikt! som utkom 2005. Hösten 2007 kom GI-Noll som är den första handboken i hormoniellt styrd viktminskning för kvinnor. Våren 2009 kommer hans kokbok, Kokbok: GI-noll! som innehåller ett dussin smakliga kapitel med näringsrika och goda recept som utplånar alla välfärdssjukdomar.

"+ "

"+ " "Du äter den mat du är avsedd att äta. Resultatet kommer snabbt. Du blir av med övervikt och åldersdiabetes. Du besegrar tarmproblem och dålig sömn. Du lindrar migrän och ledsmärtor. Och du får ett immunförsvar som står emot allting.
"+ " Vi ska inte äta som hobby! Vi ska äta för att ge kroppen näring. Men det är en stor fördel om denna näringsrika mat smakar gott. Därför har jag skrivit denna bok."

"+ " Källa: Norstedts

"+ ""; Läs mer