We'll Always Have Summer

2019-11-16

lskade boken

Sanna

2013-07-11

Frst mste jag bara skriva WOW, detta mste vara en av de bsta bokserier jag ngonsin lst. Det var som man kunde se allt framfr sig, Jenny Han har en unik frfattarkunskap som jag bermmer och avundas! Hon skriver med sn knsla! Jag lste den hgt fr en vn och hon stormgillade den! En perfekt absolut perfekt krleksbok!

Sanna

2013-07-10

lskar boken!

Erika Heden

2013-06-12

Nu har jag lst alla bckerna & kan med rlighet i rsten sga att jag lskar dessa bcker! Frsta ansg jag var lite vl barnslig men de andra tv har ftt mig att tappa andan helt :) Romantiska, sorliga, roliga & underbara. Kunde inte sluta lsa utan strcklste dom! :) Topp betyg hrifrn!

Rebecca Allinggrd

2012-06-27

En vldigt vlskriven och helt underbar! Lsaren knner igen lngtan och hur vnskapen sakta kan vndas till krlek

Erika Nilsson

2012-06-23

Det var bra att Belly gifte sig med Conrad, fr han r den rtta fr henne. Fr Jeremiah har varit otrogen mot henne, fast dom inte var ihop d, men han kunde ju ha berttat fr henne vad som hade hnt p lovet nd!!:)

Johanna Wingren

2012-06-13

Bsta boken i serien!! Helt klart lsvrd:)

Ida

2012-05-26

saknar lite av djup i boken. lite fr frutsigbar. men p det hela fick boken en fin avslutning, rtt avslutning!

Johanna Lundin

2011-06-08

Hade otroligt hga frvntningar p sista boken, och som tur var levde den upp till dem.