Wedding at the Beach Hut

Henry, Veronica

A lush and inviting blockbuster summer read, taking readers back to the world of Veronica Henry's bestselling Beach Hut series

2022-02-07

”Sommar i strandhuset” är den andra delen i serien om den lilla havsorten Everdeen.

Att läsa en bok av Veronica Henry är underbart och hon har aldrig gjort mig besviken. Hon skriver berörande, fängslande och väldigt bra! Feelgood när det är som bäst.

Boken har underbara karaktärer som man genast tycker om och beskrivningar av miljöer som gör det lätt att se dem framför sig. Det är romantik, värme, hemligheter, familjedrama och viljan att hitta sitt ursprung. Vem man egentligen är.

Ännu en pärla av författaren som har blivit en av mina favoritförfattare. Missa inte! ❤️❤️

Pia Gummesson

2021-08-06

En feelgood som berör hjärtat något oerhört mycket!Rekommenderas varmt

Feelgood ut i fingerspetsarna! Den här andra, fristående delen i serien om orten Everdeen är underbar sommarläsning. ”Sommar i strandhuset” börjar med ett tillsynes perfekt liv, men när Robyn ska gifta sig börjar hon söka efter sin biologiska mamma. Berättelsen handlar även om andra i Robyns närhet, och det gillar jag. Jag älskar verkligen bladvändare med djup, precis som den här. Det handlar om adoption, som i detta fall slutar lyckligt, men i verkligheten så vet vi ju att det inte alltid är så och att det förekommer en hel del kidnappningar och människohandel. Det kan vara värt att nämna i sammanhanget även om boken innehåller ett drömscenario. Gillar böckerna av @veronicahenryauthor och ser redan fram emot nästa. Tack snälla @printzpublishing & @norstedts_forlag för önskat recensionsexemplar!