Warriors serie 3 : Klanlös

Hunter, Erin

| 2021

De tre utvalda håller stjärnornas makt i sina tassar.En mörk profetia formar tillvaron för de tre lärlingarna i åskklanen: Svarttass, Blåtass och Lejontass. Först när de reser till Det flödande vattnets stam, kommer de kunna avslöja vad som väntar dem i framtiden.Hjältemod, vänskap, maktkamper och svek - krigarkatternas hårda liv fascinerar läsare över hela världen. Warriors-serien har blivit en jättesuccé med över 20 miljoner sålda böcker. Klanlös är andra boken i Warriors-seriens tredje svit. Fortsättning följer i Solförmörkelse.ERIN HUNTER är ett författarkollektiv bestående av de erfarna barnboksförfattarna Kate Cary, Cherith Baldry, Tui Sutherland, Gillian Philip, Inbali Iserles och Victoria Holmes.

4B_Tegelhagen

2021-11-22

En super bra bok i serien warriors om du har kommit så här lång ber jag dig att läsa nästa

4B_Tegelhagen

2021-11-22

En super bra bokni serien warriors om du har kommit så här lång ber jag dig att läsa nästa

De här böckerna är så bra! Man kan inte sluta läsa dem. Tyvärr är den här boken den sista på svenska än så länge. Jag hoppas att nästa kommer snart! Det får ❤️10/10❤️ i betyg!