Void moon

Connelly, Michael

| 1999

Cassie Black is lured back to a profession she'd left behind - robbing casino gamblers of their winnings - by a setup that looks too good to pass up. Her work goes as planned, except that the mark has too much money - so much that someone very powerful must be very angry. Cassie soon finds herself running from gunmen who somehow know her every move in advance. They also seem to be closing in on Cassie's most guarded secret, the one thing that could have caused her to return to crime - and the one thing she will do anything to protect.

2022-01-24

Riktigt bra! Berörande med moderskärlek kombinerat med en kraftkvinna till huvudkaraktär.

2015-06-02

Riktigt, riktigt bra! Connelly kan även utan Bosch. Det här är en spännande bladvändare.

Magnus Fürst

2011-12-12

Godkänd

Elisabeth E

2011-05-08

Superspännande! Perfekt tidsfördriv. Inte Connellys bästa men bra ändå :)

Sofia Alf

2010-09-30

Fristående deckare av favoriten Michael Connelly, kommer bara ihåg att denna sträcklästes i solstolen på en semester (&pressade in slutet på flygresan hem!) så den måste vart rejält spännande..då!!

Fredrik Davidson

2010-05-29

Berättelsen känns inte helt trovärdig. Ett kasino vill själv hantera en kupp de utsatts för. Skyldiga grävs av hävd ned i öknen utanför Las Vegas. Jag tycker mycket bättre om Connellys karaktär den hårdföra polisen Harry Bosch.