Vidunderlig og elsket af alle

Haag, Martina

| 2007

Flag from da

Endelig er det min tur! I år slår jeg omsider igennem som skuespiller, scorer de helt store filmroller og får en fantastisk kæreste. Det bliver skønt at kunne puste ud i den hvide limousine, som transporterer mig fra den ene prisoverrækkelse til den anden - vidunderlig og elsket af alle. Men vent lige lidt. Jeg bor i verdens mindste lejlighed. Alt i min garderobe er fra 1993. Og min karrieres foreløbige højdepunkt er en radioreklame for en creme mod svamp i underlivet. Det er på tide, at jeg ser realiteterne i øjnene. Der er noget, der ikke stemmer i Isabellas liv. Det er som om, at hendes rigtige liv - det som hun i virkeligheden har potentiale til at leve - aldrig rigtig kommer i gang. Da den store chance endelig dukker op, kaster hun sig over den. Men så er det, at livet for alvor bliver svært. Mød Isabella - Stockholms svar på Nynne og Bridget - i Martina Haags skægge og charmerende...

Jenny Kallin

2022-12-30

Riktigt kul o h bra. Älskar Martinas böcker!

Jenny Kallin

2022-12-30

Riktigt kul o h bra. Älskar Martinas böcker!

Mimmi Leander

2020-03-28

Längesen jag läste den men skrattade massor!

Sara Eriksson

2018-06-12

jag älskade filmen! boken var rolig ända fram till slutet.. på ett sätt kanske den ändå beskrev bäst hur det hade funkat i verkligheten men på något sätt hade jag ändå velat ha mer förklaringar :)

Ronja Karlsson

2018-01-15

Den här boken har fått dåligt betyg av många men jag tycker den är riktigt rolig. Lättsam underhållning helt enkelt.

Katarina Johansson

2014-03-11

Smårolig, men inte mer.

Linda Dahlhöjd

2013-09-18

Nja... Inte min typ av bok! Jag gillar ju annars Martina Haag och hennes krönikor i bl a Runner's World. Boken var dock lite för förutsägbar och det som skulle vara roligt kändes krystat. Tyvärr!

Lina Josefsson

2012-06-29

Minns att jag verkligen blev positivt överraskad, den är helt enkelt enormt rolig, kunde inte sluta skratta. Få böcker finns som vågar vara roliga!

Johanna Tallroth

2012-04-11

Hilarious!!!

Anna Idrestam

2011-09-23

Nja. Ingen direkt höjdare men det var som jag förväntade mig.

Nina karlsson

2011-03-30

Så dålig att man skämdes å författarens vägnar när man läste den.

S S

2011-02-15

Kan nog klassas som ett av mina sämsta köp....

ellen lingman

2011-02-02

Boken går att läsa och är lätt läst men blir tråkig i vissa partier.

2010-11-04

Slängd! En så usel bok att jag slängde den i soporna.

Mr Roslund

2010-11-01

Dråplig och underhållande. Onödigt abrupt slut, med tanke på tidigare tempo. Lättlyssnad.

Anna Liljeby

2010-10-06

Ingen sensation men bra

Cissi Rosenqvist

2010-09-25

Lättläst och lättsmält. Man skrattar både med henne och åt henne. Jag gillar Martinas böcker.

2010-07-28

Kul för stunden, men blir lite för mycket ibland.

Susanna *

2010-07-12

Kul och lättläst

Joachim Lindberg

2010-04-14

Smårolig, men uselt skriven.

Maria Palm

2010-02-05

Jag håller på att läsa den. Har bara läst lite men jag tycker 2 stjärnor än.

Rebecca Mazur

2010-01-13

Skrattade mig igenom hela boken=) Fantastiskt roligt skriven!

M W

2009-12-01

Helena Eriksson

2009-11-14

Jag kapitulerar inför Haags humor och charm!

2009-11-01

Slängd!
En så usel bok att jag slängde den i soporna. Har annars svårt för att slänga böcker!

Maria Lundin

2009-09-24

Jag blev bara stressad och sur när jag läste den här boken. Hade helt andra förväntningar eftersom Martina verkar vara en väldigt kul person.

Lotta Grafström

2009-08-01

Otrolig rolig, man skrattar högt ..

Elisabeth Svensson

2009-08-01

Mycket besviken då hennes övriga böcker givit mig flera timmar av småleenden och skratt...

Camilla H

2009-07-28

Bra och rolig men lite kort..

Mona Guttke

2009-07-17

Ingen bok med vidare fart och fläng, i mitt tycke fanns ingen spänning men på något vis så hade jag hela tiden känslan av att jag måste få veta slutet.

Anette K

2009-06-18

Slutet måste vara den roligaste hämnden någonsin! :)

sarah björck

2009-06-17

ett gott skratt förlänger livet

Cecilia Johansson

2009-06-14