Vägra följa John: Hjärtats intelligens - vägen till hälsa, framgång och lycka

Påmark, Anneli

»Början på mitt eller ditt nya liv kan faktiskt finnas innanför de här pärmarna.» Tidningen AmeliaVAD LÄNGTAR DU VERKLIGEN EFTER? Vill du veta varför du gör som du gör och inte som du innerst inne vill? Har du försökt förändra ditt liv och fortfarande inte tagit dig hela vägen? Ditt hjärta har svaret. Ditt hjärta har alltid haft svaret.Vägra följa John vänder upp och ner på den etablerade synen på hälsa, framgång och lycka. Det finns otaliga metoder för hur du ska kunna förändra ditt liv, men ingen av dem kan förändra det helt. Den här boken ger dig den enda metod du behöver för att göra just det. En metod som inte bara lärs ut, inte bara appliceras på ditt liv, utan den blir ditt liv. Ditt hjärtas intelligens kommer att ta dig hela vägen!ANNELI PÅMARK och CARL ÖSTERBERG, tidigare framgångsrika chefer inom näringslivet, har bytt ut en ohållbar och ohälsosam jakt på bekräftelse...

Fantastisk, otrolig bok som alla skulle läsa!
Wow!
Tack Anneli och Carl för att ni delar med er av dessa viktiga budskap till världen!

Är du nyfiken på livet och drömmer om att utvecklas och växa som människa? Har du ett arbete som motsvarar din sanna potential? Är du genuint lycklig och följer ditt hjärta i allt vad du gör?

Att anses vara lyckad i samhället är att göra karriär och tjäna mycket pengar. Man har råd med bil, båt, sommarstuga, resor etc. Men om man ändå inte är lycklig är det dags att börja lyssna på den subtila rösten inom sig. Vad vill jag egentligen med mitt liv? Vad ger mig verklig mening?

Att skapa distraktioner är ett vanligt sätt att slippa lyssna inåt. Det kan handla om shopping, godis, tv-tittande, resor, att ständigt vara uppkopplad på internet. Boken ger hjälp och råd när du bestämt dig för att lämna komfortzonen. Att vidareutveckla sig kan vara jobbigt men belöningen kommer i form av ett rikare, friskare och lyckligare liv.

"Vägra följa John" handlar huvudsakligen om personlig utveckling men tar även upp kost, vår sjukvård och läkemedel samt hur vår största fiende, stressen, påverkar både kropp och själ. Bokens titel uppmanar läsaren att tänka och känna in själv istället för att följa ibland tvivelaktiga råd från "experter". Det är främst du som är expert på dig själv!

Vi har en inneboende kraft vilken är vår sanna potential. Lär känna den och finn vad du egentligen vill göra i ditt liv. Vi är alla större än vi tror.

Ninni