Vägra följa John: genvägen till hälsa, framgång och lycka

Påmark, Anneli

Vad längtar du verkligen efter? Vill du veta varför du gör som du gör och inte som du innerst inne vill? Har du försökt förändra ditt liv och fortfarande inte tagit dig hela vägen? Ditt hjärta har svaret. Ditt hjärta har alltid haft svaret. Vägra följa John vänder upp och ner på den etablerade synen på hälsa, framgång och lycka. Det finns otaliga metoder för hur du ska kunna förändra ditt liv, men ingen av dem kan förändra det helt. Den här boken ger dig den enda metod du behöver för att göra just det. En metod som inte bara lärs ut, inte bara appliceras på ditt liv, utan den blir ditt liv.  Ditt hjärtas intelligens kommer att ta dig hela vägen!   ANNELI PÅMARK och CARL ÖSTERBERG, tidigare framgångsrika chefer inom näringslivet, har bytt ut en ohållbar och ohälsosam jakt på bekräftelse och status mot ett liv präglat av inspiration, passion och livsglädje. Anneli och Carl arbetar...

Pia B

2022-03-08

En magisk bok! Boken blev startskottet till fantastiska förändringar i mitt liv, sånt jag inte i min vildaste fantasi trodde var möjligt.

Pia B

2022-03-08

Bokslukerskan 93

2019-02-08

Jag är så glad, för jag har precis läst ut en av de bästa "ahaaaa" böckerna som jag någonsin har läst! Den tar upp allt. Vad du ärver/påverkas av från att du är ett barn, besvarar frågor varför du är som du är, hur du påverkas av allt, människor, samhället osv. Varför samhället är uppbyggd som det är osv... Allt för att DU ska förstå dig själv bättre och förstå samhället, för att du ska kunna välja en annan väg i livet (det DU verkligen vill göra) och känna dig lyckligare!

gunilla henriksson

2018-12-13

Fantastisk, otrolig bok som alla skulle läsa!
Wow!
Tack Anneli och Carl för att ni delar med er av dessa viktiga budskap till världen!

gunilla henriksson

2018-12-13

Fantastisk, otrolig bok som skulle finnas i alla hem!
Jag ger ofta bort böcker jag läst men denna bok kommer stanna kvar i bokhyllan!

Per Pettersson

2018-12-04

Oj, vilken bok! Författarna har överträffat sig själva med denna nyutgåva. Massor av spännande information, mer än i någon annan bok i genren personlig utveckling. Kapitlet om hjärtats intelligens besvarar frågor som jag funderat över i många år och då har jag ändå läst ALLT jag kommit över både inom psykologi och andra närliggande ämnen. Rekommenderas till alla som vill öppna sitt hjärta.

Ninni Andersson

2018-12-02

Är du nyfiken på livet och drömmer om att utvecklas och växa som människa? Har du ett arbete som motsvarar din sanna potential? Är du genuint lycklig och följer ditt hjärta i allt vad du gör?

Att anses vara lyckad i samhället är att göra karriär och tjäna mycket pengar. Man har råd med bil, båt, sommarstuga, resor etc. Men om man ändå inte är lycklig är det dags att börja lyssna på den subtila rösten inom sig. Vad vill jag egentligen med mitt liv? Vad ger mig verklig mening?

Att skapa distraktioner är ett vanligt sätt att slippa lyssna inåt. Det kan handla om shopping, godis, tv-tittande, resor, att ständigt vara uppkopplad på internet. Boken ger hjälp och råd när du bestämt dig för att lämna komfortzonen. Att vidareutveckla sig kan vara jobbigt men belöningen kommer i form av ett rikare, friskare och lyckligare liv.

"Vägra följa John" handlar huvudsakligen om personlig utveckling men tar även upp kost, vår sjukvård och läkemedel samt hur vår största fiende, stressen, påverkar både kropp och själ. Bokens titel uppmanar läsaren att tänka och känna in själv istället för att följa ibland tvivelaktiga råd från "experter". Det är främst du som är expert på dig själv!

Vi har en inneboende kraft vilken är vår sanna potential. Lär känna den och finn vad du egentligen vill göra i ditt liv. Vi är alla större än vi tror.

Ninni

Ninni Andersson

2018-12-02

Hitta din sanna potential! Boken har allt!

Ninni