Vår megastora fuskbyggda trädkoja med 65 våningar

Griffiths, Andy

| 2017

Andy och Terrys trädkoja fortsätter växa och är nu uppe i 65 våningar! MEN. Nu har killarna fått Byggnadsnämnden efter sig som påpekar att hajbassänger är förbjudna, rummet där de jonglerar med motorsågar är för farligt, och våningen med kvicksand och exploderande ögon bryter mot alla lagar och regler. När Inspektör Bubbelplast ringer på dörren och meddelar att hela trädkojan måste rivas får killarna en genial idé, men kommer tiden att räcka till? Serien är en megasuccé som har sålt i 4 miljoner exemplar och är översatt till minst 24 språk."Tramsiga i ordets bästa bemärkelse. De är roliga och absurda och väldigt lättlästa." Åsa Larsson i Malou efter tio

Den var lite spännande men annars var den ganska trög. /Victor

Klass 4c, Kulturama

2021-12-15

Super rolig

den är super bra och spännnande

supeeeeeeeeeeeer bra

Fjord Roder

2021-11-17

Jag tyckte den var jätterolig😃

Andy och Terry har just byggt tretton nya våningar på trädkojan när en inspektör kommer, och de har inte fixat bygglov och trädkojan bryter mot alla säkerhetsregler. Så de reser i tiden för att skaffa ett bygglov, men de kommer fel i tiden flera gånger. Där de träffade sina forn och framtida jag. Samtidigt har de problem med sina myror.

De åker runt med en tidsmaskin för att hinna få ett bygglov innan klockan 12. Det är väldigt spännande. Jag rekommenderar stort.

Den har boken är skapad av Terry och Andy. Och det fins många olika träkoj böcker. Och om du gillar träkojer så rekommenderar att läsa den har boken

Den är rolig och lättläst.

läste den jättemycket när jag var 8

hyfsat bra

bra! läst hela serien

Det handlar om två kilar som har byggt en trädkoja med 65 våningar och dem skulle få bygglov så det kom en det en inspektör och skulle se så att kojan var säker men den hade en pool med hajar och motorsågs kastning och massa andra farliga grejer så dom reste i tiden för att skaffa bygglov och då kom dom flera miljoner år tillbaka och dom reste igen och igen och igen och det blev fel varje gång dem reste till slut åkte dom hem och fick bygglov för att det blev kompisar med inspektören men det skulle göra en bok så deras myror gjorde en bok på tre minuter och sen använde inspektören en motor cyckel och åkte till ett komtor och lämnade boken. Jag tycker att boken var 5/5 för att det är så mycket fantasi.

rolig. Fantasifull. spenande

Järnåkraskolan 4a