Vr bsta tid

Vincenzi, Penny

| 2010

P en enda sekund kan livet frndras totalt ? Det r en av sommarens varmaste dagar. skan hnger i luften och trafiken ttnar p motorvgen in mot London. En lastbil fr sladd och utlser en seriekrock som kommer att frndra livet totalt fr ett stort antal mnniskor. I Penny Vincenzis nya roman fr vi mta ngra av dessa: Toby, gravt frsenad brudgum med mrka hemligheter p sitt samvete. Barney, Tobys barndomsvn som har stora betnkligheter mot det frestende giftermlet. Georgia, skdespelerska med chans till drmrollen ? men bara om hon kommer i tid. Jonathan, framgngsrik lkare vars hustru tror att han r p vg hem frn en konferens. I bilen sitter hans lskarinna Abi. Mary, en ldre dam som ska mta sin ungdoms stora krlek p flygplatsen. William, en ung lantbrukare som str p kullen ovanfr motorvgen och blir vittne till olyckan. Och s Emma, kirurg p det sjukhus...

Carina Fjllman

2014-01-18

Orkade inte mer n 100 sidor......lngdraget och jag vet inte vad.

Amelie Adrielsson

2013-10-28

Lngdragen och trg. Storyn har potential men handlingen drivs fram i s lngsam takt och med alldeles fr mnga "avstickare" att ork att lsa klart inte finns.

Amelie Adrielsson

2013-10-28

Lngdrage

Louise

2013-07-07

Dligt versatt och ganska dlig och ointressant verlag. Jag funderade p en etta faktiskt, men jag lste ju ut s d mste det bli en tva. Den frsta boken jag lser av frfattaren och det blir nog den sista tyvrr!

Bok_maja _

2012-03-25

En bok som har allt. Den absolut bsta bok jag lst p mycket lnge. Rekommenderas varmt!

Ann-Lis Engbom

2012-03-17

Bra bokid, men den blev seg i lngden med fr mnga personer.

Maria Jnsson

2011-12-11

En bok som r som en film i huvudet. Blir totalt fast.

Merja A

2011-09-23

Frfattaren presenterar en stor skara romankaraktrer i olika ldrar och inom vldigt mnga yrkesgrupper. Boken r lttlst och underhllande, dock ngot verdriven p vissa stllen.

Pernilla Engstrm

2010-12-01

Klart lsvrd, spnnande att lsa vad som hnder med de olika personerna