Vägra Följa John : Från lagom vanligt normal till omåttligt unikt fenomenal

Påmark, Anneli

| 2014

Vet du om att meningen med livet är att du ska må riktigt, riktigt bra och leva så som du verkligen vill? Låter det för bra för att vara sant? Det är det inte! Genom att bli medveten, närvarande och hitta inspiration får du kraft att gå från ord till handling. Boken ?Vägra följa John? är fullständigt nydanande och innehåller allt du behöver för att en gång för alla förändra ditt liv till det du innerst inne drömmer om. Tiden är mogen precis just nu! Du får hjälp att städa bort gamla föreställningar och mönster som inte längre gagnar dig och lär dig hur du i praktiken går tillväga för att manifestera allt du behöver. ?Vägra följa John? tar dig från lagom vanligt normal till omåttligt unikt fenomenal!"Jag är djupt imponerad och är övertygad om att boken är en av de bästa som skrivits inom området personlig utveckling! Jag har själv länge funderat på att skriva en bok i ämnet men skrinlägger...

gunilla henriksson

2016-08-18

Otroligt bra bok.
Ett måste att läsa.

gunilla henriksson

2014-10-19

Wow,vilken bok!
Ni är superduktiga på att skriva och vilka viktiga budskap ni förmedlar.
Gunilla Henriksson

Agneta Oreheim

2014-10-17

Du får inte missa denna häftiga bok av Carl Österberg och Anneli Påmark! Jag gillar verkligen helhetstänket som genomsyrar hela boken utifrån många aspekter och vinklingar. Ett citat jag tog fasta på från slutordet i deras bok: "Fråga inte vad världen behöver. Fråga vad som gör dig levande, och gå och gör det. För vad världen behöver är människor som är levande" Howard Thurman.
Jag önskar er all lycka till med bok- och idéspridningen- det är en bok som definitivt ligger i tiden! Tusen TACK! Agneta Oreheim

Mari Ölund

2014-10-17

En fantastiskt bra bok som alla borde läsa! Full poäng!

Lotta Lindh

2014-10-16

Jag läste just följande kommentar om boken från någon som inte ens vågar skriva under med sitt eget namn: *Normal Nornalny har kommenterat boken Vägra Följa John : Från lagom vanligt normal till omåttligt unikt fenomenal.
?Detta är nog en av de farligaste böcker som kommit ut under de senaste åren. Den lockar jagsvaga och förvirrade personer in på farliga villovägar. Boken borde märkas med alla möjliga sorters varningsflaggor.?*
Min undran är varför personen verkar så rädd för boken? Jag har själv läst boken och rekommenderar den å det varmaste! Det är en bok som alla borde läsa då den visar på hur vi alla behöver tänka efter före. De flesta är så fast i vad media skriver om, vad 'nyheterna' visar oss etc, så till den grad att vi inte längre tänker själva.
Det farliga ligger inte i att läsa boken, tvärtom, det farliga ligger i att Inte läsa den utan blint följa det som samhället tycker att vi ska tänka och tro.
All heder till författarna! Jag hoppas innerligt att fler läser boken och tar till sig det som står där, istället för att, som 'Normal Nornalny' gömma sig bakom en påhittad identitet och totalt svälja vad samhället matar oss med utan att själv tänka och ta eget ansvar.
Läs boken, dela den vidare till era nära och kära. Den är fantastisk!

En helt fantastisk bok som bland annat vågar utmana läkemedelsindustrin och livsindustrin och sticker hål på flera av deras "sanningar" om vad som är bra för oss eller inte.

Enda möjligheten att vara emot denna bok är om man är rädd eller inte mogen för att utveckla sig själv.

Tack så jättemycket Anneli och Carl för en fantastiskt bra bok. Den är så mycket mer än vad jag hade förväntat mig. Nu ska jag välja min väg som kommer bli helt fantastisk.

Eva Edman

2014-10-14

Bokklubben rekommenderar starkt denna bok! Högt betyg blev det! Bra med alla faktahänvisningar, bredden och att den är skriven av författare som inte kommer från sjukvård/humanoria sektorn - det blir lite annan ton o annat språk. Stort Grattis till en superfin bok ???.
EVA EDMAN

Eva Edman

EVA EDMAN

camilla Brandt

2014-10-14

Författarna till Följa John har lyckats att på bästa sätt belysa så många viktiga områden, kost, hälsa och medicin, Jag kände mig så härligt normal när jag läste boken och inser att jag aldrig har följt John. Boken har potential att förändra världen om vi alla följer vårt innersta och slutar följa någon som inte ens existerar, nämligen John. Ju fler som läser den och tänker till själva ,ju fortare går det. Författarna ställer sig upp likt barnet i sagan om kejsarens nya kläder och pekar på den nakna sanningen.

W

Wilma

2014-10-02

Den bästa bok jag har läst, ALLA borde läsa den! Den är väldigt intressant och inspirerande! Du får hjälp att förstå vad som håller dig tillbaka och hur du gör för att hitta din egen sanna väg framåt. Ingen annan bok sammanfattar så många olika viktiga områden på ett så lättbegripligt sätt. Jag rekommenderar Vägra följa John riktigt STARKT till alla som förstår att livet är viktigt!