Untitled Simona Ahrnstedt 2

Ahrnstedt, Simona

| 2017

A sensationally sexy new series by bestselling Swedish romance author Simona Ahrnstedt - perfect for fans of E.L. James, Sylvia Day and Laurelin Paige

Emma Petersson

2019-10-03

Så bra man vill inte sluta läsa

Terese

2019-06-28

lia Hellman

2019-03-01

Började bra,men sen väldigt fort tappade jag intresset. Förstod helt enkelt inte.
Tråkigt😔

Emma A.B.

2018-05-13

Solveig Andersson

2017-07-31

Lånade boken av mitt barnbarn under den sista dagen på Malta, men det här var ingenting för en gammal kärring som jag.

Katarina Strid

2017-07-17

Ännu en bra bok av Simona Ahrnstedt! Bra karaktärer och moderna, denna är lite mörkare i tonen än de tidigare. Jag hoppas hon vill fortsätta med nutidsskildringar!

Å

ÅH

2017-04-07

Onödigt lång, tar sig dock i slutet.

Rebeca Lindquist

2017-04-03

Feelgood på hög nivå, bara läs och njut av en vacker romans...

2017-02-03

Blev sugen på att läsa den här eftersom den utspelar sig i Kiruna och det gjorde mig inte besviken. Stora delar av boken är förlagd där och även om inte allt känns trovärdigt så märks det att författaren gjort research. Boken är ganska förutsägbar men bättre än jag förväntat mig och i jämförelse med EL James så skulle jag alla gånger välja den här om jag vill läsa romance.

2016-09-05

??En enda risk är den efterlängtade tredje delen i romancedrottningen Simona Ahrnstedts bästsäljande samtidsserie. En bladvändare fylld av kärlek, sex och spänning. Om två människor som är varandras motpoler men förs samman av ödet i ett vintrigt Norrbotten.? Så står det om boken på bokförlaget Forums hemsida. Och jag tycker att det sammanfattar den här boken väldigt bra.

Jag har läst dom två tidigare böckerna i serien, den första boken, En enda natt, och den andra boken, En enda hemlighet, och jag tyckte att dom båda två var mycket bra.

Alla tre böckerna kan läsas helt fristående från varandra. Det är nya huvudpersoner i varje bok, men i birollerna så förekommer personer från tidigare böcker.

Jag tyckte att den här tredje boken var precis lika bra som dom två tidigare. Den är lik dom två tidigare böckerna, men absolut ingen upprepning. Och jag ser fram emot kommande böcker i serien.

Stark kärlek, utförliga sexscener ? som är väldigt bra beskrivna, lite spänning, lite humor, och dramatik, innehåller boken, som är både välskriven och lättläst.

Rekommenderas absolut.

Underhållande, het och snyggt skriven!