Under ytan

"Trettiofemårig man fick penis avskuren." Föga anar Roberta Löfström att rubrikerna handlar om Stefan. Stefan, hennes före detta pojkvän, som hon efter lång tvekan gått med på att träffa igen. Bara för att se honom dö. Mördad. Polisen misstänker Roberta för inblandning i mordet och hon tvingas söka svaret på frågan: Vem var Stefan? Sökandet kompliceras av en till synes vanlig person i Robertas omgivning. Vanlig, men under ytan den farligaste hon någonsin mött. "Gillar du Sue Grafton så gillar du Catharina Kjellberg ... Det här är riktigt bra och precis rätt bok man ska läsa när höstmörkret lurar runt hörnet." QX

2015-03-02

Det här måste vara den absolut sämsta deckaren jag någonsin har läst i hela mitt liv. Fullkomligt värdelös! Jag förstår ärligt talat inte hur något förlag kan vilja ge ut sådant dravel! Språket är banalt. Intrigen skrattretande. Huvudpersonen icke trovärdig. Till råga på allt har de gjort boken till ljudbok och fått tag på troligtvis den sämsta uppläsaren jag någonsin har hört! Kalkonvarning på såväl bok som uppläsare! Verkligen ingenting som jag kan rekommendera!