Under ytan

Packer, Ann

| 2005

En roman om lojalitet och sjlvinsikt och konflikten mellan egna och andras frvntningar p en sjlv. Och om krlek. Carrie Bell r tjugotre r och har varit tillsammans med Mike Mayer i tta r. Ett sjlvklart par i allas gon, men i bilen p vg mot Clausens Pier och den rliga vrpicknicken med gamla kompisar vill Carrie gra slut p deras relation. Innan hon hinner sga ngot dyker Mike frn piren ner i det ovntat grunda vattnet. P ett gonblick frndras deras vrld. Nr Mike vaknar upp ur sin koma r han frlamad frn midjan och nert. Han r fr alltid rullstolsbunden och Carries stora dilemma r om hon ska stanna kvar hos honom eller g vidare med sitt eget liv. Efter en sommar med tta sjukhusbesk och dligt samvete packar Carrie sin bil och utan att bertta fr ngon ker hon till New York. I New York mter Carrie Kilroy, en vuxen man med stark...

Arberesha Sabani

2017-11-21

En helt okej bok dr vi fr flja Carrie Bell som r tjugotre r. ven om hon r ung s har hon s mnga olika tankar om sitt liv och hennes krleks liv. Boken hade sina stunder dr den vckte min uppmrksamhet men jag knde att jag saknade spnningen och bildsprket. Sen s har jag ven vldigt svrt fr romantiska romaner.

Merja A

2012-11-24

Huvudpersonen slits mellan krlek och lojalitet. Tillgivenhet och lojalitet knner hon mot sin fre detta pojkvn som r rullstolsbunden efter en dykolycka. Dock hade Carrie redan innan olyckan knt att hennes knslor till Mike hade svalnat och hon ville gra slut. En bok om krlek, vnskap, lojalitet och svra val i livet.

Carin Lundberg Papp

2012-01-01

S himla bra. Jag knner hur Carrie slits mellan vad hon borde gra enligt andra och vad hon sjlv vill.