Under din hud

Marr, Melissa

| 2009

Sjuttonriga Leslie r i behov av en nystart i livet. Helt ovetande om oknytten och deras maktspel frlskar hon sig en dag i ett vackert tatueringsmotiv. En tatuering med gon och vingar, som hon instinktivt knner talar till henne och som hon bara mste ha. Leslie r helt vertygad om att tatueringen kommer att symbolisera de frndringar hon vill uppn i en tillvaro som hittills varit kantad av en rad jobbiga hndelser. Och Leslie fr rtt i den bemrkelsen att tatueringen visst innebr frndringar men helt andra och mer omvlvande n hon ngonsin i sin vildaste fantasi kunnat frestlla sig. Hon dras in i ett frfriskt maktspel som pgr i lvriket och som r p liv och dd. Leslie blir en bricka i ett spel dr tv mn r ohjlpligt bundna till henne. Berusad av lockelse och attraktion dras Leslie djupare in i ett farligt triangeldrama som mste f ett slut. Hennes bsta vn Aislinn...

Brjar intressant men sen... Det hr med Irian knns inte vertygande och man tnker bara "vad hnde med Niall?" Man anar att det kommer att hnda nt mer senare i serien men andra halvan av romanen var helt enkelt inte underhllande.

Celine Boklus

2012-02-15

jag vet inte, jag tycker inte att den hr boken var nn hjadare... Visst den var bra men jag tycker att frsta boken var s mycket bttre! Frsta gngen jag lste den s lste jag nog lite fr snabbt fr jag hngde inte med alls. Sen lste jag den en gng till, fast lngsammare d... ja, d fattade jag iallafall! Men som sagt den var okej. / En 13-rig boklus

Denna serie gillade jag sdr.
Jag ska nog hoppa ver del 3 s nu sger jag tack och adj till denna serie. :(
Jag hoppas att ngon annan gillar den bttre n mig.

Jenny

2010-05-22

knns som lite utav en besvikelse efter den frra boken, knns som om frfattaren vill att man stndigt ska ndra uppfattning om de olika karaktrerna och det blir helt enkelt lite fr mycket. Vissa kapitel tycker jag inte heller r direkt sammanhngande, men det blev ngot bttre mot slutet. Vet inte om det gjorde ngon skillnad att jag lste den hr p svenska och den frra p engelska. Men fortfarande intressant, blir en svag fyra.