Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto

Roberto, Paolo

| 2008

15 minuter till toppform! Visst kan du komma i form utan att helt lägga om ditt liv. Paolo Roberto visar att en kvart om dagen är allt du behöver för att komma i toppform. Paolo presenterar här mer än 50 effektiva övningar där du använder den egna kroppen som motstånd. Du kan därmed utföra dem var och när som helst. Här finns åtta kompletta "kvartar" för alla nivåer så att du kan utmana dig själv och ständigt utvecklas oavsett hur tränad du är i dag. Inspirerad av de kampsporter han har utövat har Paolo Roberto satt ihop ett effektivt hemträningsprogram med övningar som har hjälpt honom behålla toppformen trots att han i dag är småbarnsfar och egen företagare. Dessa övningar presenterar han i denna roliga och inspirerande träningsbok. Paolo både uppmuntrar och skäller på dig - han är kort sagt den perfekta träningskompisen. Paolo Roberto är en av Sveriges mest framgångsrika...

Johan Gustafsson

2017-01-15

Grym bok! 15 minuter är perfekt när man känner sig stressad och inte har tillräckligt med tid att ta sig an ett helt gympass på en timme eller mer... Paolo vet vad han talar om.

2012-01-23

Många bra övningar, dock en hel del jag inte kan göra pga problem med händerna. Men dock, mycket bra för de flesta träningssugna.

Evert Nilsson

2012-01-23

Om tillräckligt många läser den här boken och följer de goda råd Paolo Roberto ger kan många gym. i Sverige lägga ner.
Visste inte att det fanns så många armhävningar, t.ex. den flygande italienaren eller att det går att göra pull-ups i dörren!

Lisa Brink

2010-03-09

Det bästa med övningarna i boken är att man inte behöver ha en massa redskap!

harriet karlsson

2009-11-05

2009-06-12

Orkade igenom nästan alla övningar. NÄSTAN :)