Trnfglarna

McCullough, Colleen

| 1981

Books I love

2014-01-25

En Fantastisk bok, som strcker sig ver tre generationer.

Evelina Nilsson

2013-03-03

Bra, sorglig bok som tyvrr knns en gnutta fr lng.

Sanna Lindgren

2012-04-15

Bsta boken jag lst!!!

Helena Karlsson

2012-03-22

Underbar, vacker, hjrtknipande, spnnande, sorglig... Allt p en gng. S bra! Dock lite lng.

Anette Hkerberg

2012-02-26

Sg filmen nr den gick p TV nr jag var lite. Kommer inte ihg mycket av den, mer n att Richard Chamberlein spelade prst. Efter att ha lst boken frstr jag att den var vldigt kontroversiell men jag var bara 11 r, s det frstod jag nog inte d.
Jag tycker vl att boken r helt ok. Kanske lite vl mycket hjrta och smrta fr min del, men den r bra skriven och ganska ltt att lsa.

Kamali 

2011-10-11

Den hr boken lste jag nr jag var 13 och jag har sllan blivit s frlskad i en karaktr som jag blev d (tror det var i brodern, men kan lika grna ha varit i prsten). Mste lsa om den fr att se ifall betyget hller n idag.

En bok det var s lnge sen man lste...men som jag minns att jag var frtrollad av d. Ska man stta betyg efter minnet av lsupplevelsen d eller br man stta ett "vuxet" betyg?

Johanna Lindell

2010-12-16

Fantastisk bok. Fantastiskt skriven, fantastiskt handling. En riktig mysig hst/vinterbok att lsa med en stor kopp th under en varm filt!

Monica Hammarsten

2009-06-12

Det r ett tag sedan jag lste den men d tyckte jag den var bra, jag lste den efter att ha hrt att frfattarinnan inte var njd med tv-serien!