Till varje pris

Baldacci, David

| 2011

Mason Mace Perry var en kontroversiell polis i Washington tills hon blev kidnappad och ditsatt fr ett brott hon inte begtt. Hon frlorade allt polisbrickan, karriren, friheten och satt tv r i fngelse. Nu r hon tillbaka p utsidan, fast besluten om en enda sak: att bli polis igen. Hennes enda chans att komma tillbaka r att lsa ett stort fall p egen hand och drigenom bevisa att hon r vrdig polisuniformen. Trots att hennes syster r polischef och str p hennes sida, mste hon arbeta i skuggorna. En hmndlysten federal klagare gr nmligen allt fr att skicka tillbaka henne till fngelset. Det r d Roy Kingman kommer in i hennes liv. Roy Kingman r en ung advokat som arbetade med samhllets mest utsatta medborgare innan han tog ett vlavlnat jobb p en advokatbyr i Washington. Mace och Roy trffas efter att han hittat liket efter en kvinnlig kollega p advokatbyrn. Utredningen...

Gunilla Jnsson

2018-09-03

Hll inte samma klass som hans bcker brukar gra.

Tobbe Fransson

2014-05-04

Seg i brjan men omjlig att slppa efter en tredjedel

Viktoria Westlund

2011-10-08

Underbart med lite kvinns i maktpositioner. Inte i klass med 'Kamel-gnget', men det r svrt att sl. Ser fram emot uppfljare!

Under denna period jag lste denna bok,hade jag vldigt mycket att gra, s det blev max ngra sidor varje kvll.Jag tyckte boken var helt okej, lite lagom sdr. Ingen sensation och inte mycket nytt, men nd rtt underhllande.
Kan tnka mig att lsa mer av denna frfattare

Patricia B

2010-06-27

Jag gillar Baldaccis stt att skriva, men detta var inte en av hans bttre bcker. Det r en lite vl ljlig historia.