Good to Great : när vinst inte är målet : varför företagstänkande inte är lösningen : en monografi som kompletterar Good to great

Collins, Jim

| 2006

Flag from sv

81


En monografi som kompletterar Good to Great. Nu har Jim Collins senaste bidrag kommit ? en kort skrift om hur idéen om det enastående ? det som är GREAT ? hör lika mycket hemma i våra organisationer utan vinstmål som i de vanliga företagen.

Visa mer

Skapa konto för att sätta betyg och recensera böcker

Recensioner

Bobbo

2019-07-07

Betyg

Intressant att läsa om hur ledarna är i amerikanska börsens mest framgångsrika företag. Ett stort minus är att Fannie Mae och Philip Morris är med som exempel.

C

Christina Nilsson

2014-08-08

Betyg

Gammal bok med tidlösa poänger. Bra grejer men väldigt pratigt.

Kajsa Dokakis

2011-08-15

Betyg

Kommentera...

Anders Nilsson

2009-10-10

Betyg

Ska du läsa en management-litteratur-bok, läs den här. Mycket sunt förnuft blir här bekräftat.