Third Wife

Jewell, Lisa

| 2014

In the early hours of an April morning, Maya stumbles into the path of an oncoming bus. A tragic accident? Or suicide? Her grief-stricken husband, Adrian, is determined to find out. Maya had a job she enjoyed; she had friends. They'd been in love. She even got on with his two previous wives and their children.

2021-08-11

Berörande och frustrerande.

Pia Gummesson

2017-04-18

inte så bra tycker jag.

2017-02-08

Helt okej relationsdrama men inte jättegripande.

Marina Pedersen

2016-10-10

Nä..

2016-04-08

Jag gillar verkligen INTE Adrian, och tyvärr finns det alltför många Adrian i världen redan, både manliga och kvinnliga. Kan tänka mig att denna är en perfekt bokcirkelbok då det finns mycket att reflektera över och prata om, men den griper inte tag. Även om den ändå väcker en känsla: förbannad.

Älskar Lisa Jewell. Den här påminner om Fågelburen men ändå inte. Fin, sorglig och spännande relationsroman.

Lotta Strandberg

2016-03-28

Ett annorlunda upplägg om varför man skiljer sig, om nya relationer och attityden "det jag inte ser-finns inte-och därför blundar jag-för jag vill inte veta" (en inte helt ovanlig attityd). I vissa stycken lite banal historia men ändå lite tänkvärd.

Eva Pettersson

2015-12-26

Lite besviken blev jag. Det kändes spännande med en blandning av relationsdrama och deckare, men jag kände aldrig riktigt med karaktärerna, och slutet kändes lite banalt. Men helt okej bok ändå, som är värd ett medelbetyg.

Ma Coon

2015-12-19

Den fångade mig direkt och berörde mig väldigt!

Linda Jönsson

2015-10-26

Fågelburen är mycket bättre.

Nää denna bok var då ingen höjdare tycker jag