The Winter Ghosts

Mosse, Kate

| 2009

Helt okej 🤔 dock INTE de bästa ja läst.

2017-12-11

Nej, vilken trist bok! Jag orkar knappt ta in den totalt ointressanta handlingen.
Slutbetyget blir en, solklar 1:a! Ingenting som jag kan rekommendera!

Venti .

2014-08-21

Nej, denna var inte bra.

Thomas Roos

2013-07-25

Känns mer som en ungdomsbok....

Anette Carlsson

2013-07-01

Jag har läst Kate Mosse andra två böcker och hade höga förväntningar på den här. Men den var trög. Man förstod poängen först när man var färdig med boken och det hände inte så mycket på vägen dit.

Helena Almqvist

2013-05-23

Papperskorgen nästa

Jonas Pettersson

2012-07-20

Spännande utan att gå till överdrift. Inte lika bra som Kryptan, men ändå väldigt bra. Perfekt sommarläsning!

Britta Persson

2012-02-21

Läste de första 40 sidorna utan att ens fatta vad den handlade om. Bara en massa beskrivningar av omgivningar och om hur killen frös i sin tweedkostym.

Tina Lantz

2011-11-20

Lite väl banal för min smak men har väckt ett intresse för regionen och religionen.

BoelMaria *

2011-04-24

Lite väl långa miljöbeskrivningar. Andra hälften av boken fick lite högre tempo.

Maja Korpvinge

2011-04-15

Tyckte mycket om den här boken. Fin och väldigt sorgsen.

Anne-Lie Månsson

2010-11-30

Boken skrevs ursprungligen för ungdomar vilket jag inte visste. Jag blev därför lite besviken då jag hade väntat mig en berättelse liknande hennes två första. Det här är en lättläst spökhistoria. Men att läsa om Katarernas historia är intressant och får mig att vilja läsa mer historisk fakta.

Lena Willoch

2010-02-08

Boken blev en liten besvikelse efter hennes tidigare böcker, lite grundare och lite enklare än de andra. På sista sidan står dock att boken skevs ursprungligen för ungdomar, därav enkelhet.