The Power

2021-12-16

Vilket skit!!!

Rasmus Klamas

2015-04-08

Läs ej denna fruktansvärda bok!

O

Olle pung

2013-09-04

Mycket placeboeffekt. Be och du skall få. Jag begriper inte hur hela USA går på att universum ger vad som helst till alla som vill ha något. Författaren har hittat en lukrativ målgrupp som söker hopp. Boken är hopplös.

Louise Ö

2013-07-03

Viktig!! Det funkar verkligen!

AnneSofie Ampén

2012-10-06

Helt fantastisk!
/ AnneSofie med Slöjdmagasinet

AnneSofie Ampén

2012-10-06

Underbar!
/ AnneSofie med Slöjdmagasinet

Den levde inte upp till mina förväntningar och bestod mestadels av upprepningar.

Johanna Hellström

2012-08-13

Läsvärd. Jag gillar konceptet med dagliga övningar.

Jessica Dahlberg

2012-05-14

Kanske inte skriven på det mest pedagogiska sättet men en jättebra bok om man gillar självhjälps böcker.

Johanna Hellström

2012-01-16

Boken är fylld av amerikanska floskel men jag tror på dess andemening. Tror dock att budskapet hade varit lättare att ta till sig med en komprimerad text där mirakelhistorier inte broderats ut i samma utsträckning.

Gunvi Lundqvist

2011-10-23

Älskar den här boken, eller framförallt visdomen som finns, även om positivt tänkande inte botar fysiska åkommor men kanske psykiska mng gng. (lite i alla fall) Jag brukar citera vissa rader iband. Lärdom, klart och tydligt utan krusiduller det är bara så: "Jag lovar att höja mig över oroliga tankar, att vara för ädel för ilska, för stark för rädsla och för lycklig för att tillåta bekymmer."

Josef Bjursll

2011-10-03

Det gäller att vara kritisk. Allt du vill kan du få genom att skapa det, säger boken. Ja, men dra inga overkliga växlar av det. Lite för mycket new age för min del.

Ciccis bokblogg

2011-06-05

Jag fullkomligt älskar den här boken! Jag älskar budskapet, upplägget med text varvat med citat och framför allt så älskar jag layouten på sidorna som är otroligt vackra och kraftfulla. Jag har tidigare läst "The Secret-Hemligheten" som jag också gillade, men den här är snäppet bättre. Eller så är det så att jag äntligen börjar förstå Hemligheten. :-) Det kan vara både jobbigt och befriande att få insikt i hur "enkelt" det egentligen är att få det liv man verkligen vill ha. Det är en process man får gå igenom när man inser vilka tråkigheter man kan ha dragit till sig i livet, med det som är positivt är att det går att ändra. Jag skulle vilja påstå att det verkligen fungerar. Nu kanske ni fattar varför jag har slutat läsa om mord och andra hemskheter som jag gjorde förr. ;-)

Camilla Eriksson

2011-06-01

En bok om att lära sig tänka positivt, allt går så mycket bättre då. Fina citat i boken.

Sara K

2010-11-23

tror inte på att allt kan hända bara man vill det tillräckligt, men däremot mår man så mkt bättre och är mer mottaglig för positiva saker i livet om man ändrar fokus. värd att läsa ändå-

Birgitta B

2010-05-13

Visst är det amerikanskt och med det så komersiellt och samtidigt så ligger det mycket sanning i den . Men konsten att tillämpa den blir ju till syvende och sist beroende av dig som person och framför allt din vilja att förändra dig själv!

Marie Merenius

2010-05-01

Fick mig att försöka tänka positivt och då kan saker och ting hända.

Cecilia Sjöqvist

2010-03-02

En ny naturlag som kan materialisera alla dina önskningar? Det gäller att verkligen tro på budskapet, om man ska ha utbyte av den här boken och förmåga att bortse från alla upprepningar. New Age kombinerat med materialistisk framgång.

Anna Sandstedt

2010-02-22

En insiktsfull bok som alla borde läsa!

Anna Nilsson

2009-07-31

filmen känns bättre...en del grejer är lite väl mycket, speciellt inriktningen på materiella ting, men man får en rejäl tankeställare, och visst fungerar det...=)

Ann-Sofie Jakobsson

2009-07-13

Helt underbar bok!! Ett budskap som går rakt in i hjärtat, och är lätt att ta till sig!

Karin Holmstedt

2009-06-26

har inte läst boken men sett filmen. väldigt amerikansk men står man ut med det så är budskapet riktigt bra.

Cecilia Johansson

2009-06-14

Var inte lika bra som jag hade trott. Det finns massor av andra böcker i samma ämne som är minst lika bra.