The Girl with Glass Feet

Shaw, Ali

| 2009

Erica S

2013-09-22

Mycket bra men kunde varit bttre

Alekzandra K.

2013-06-28

Nja. Storyn i sig r intressant, men jag gillar inte hur den r skriven. Det blev lngtrkigt ofta. Blev heller inte srskilt befst i karaktrerna. Hetslste mest i slutet fr att bli klar.

Ida

2012-07-15

nja, jag hade frhoppningar om att den skulle vara bttre. historien i sig i ju bra men jag saknar djup. den griper inte tag i mig och jag saknar svar p mina frgor om glaset. varfr hnder det?

Lina R

2012-05-21

Nja, ven om handlingen r intressant i sig tycker jag inte att boken nr hela vgen fram, karaktrerna blir platta och jag blir aldrig engagerad i dem och deras liv. Synd! Ett okej tidsfrdriv men tyvrr inte mer n s.

Linda slund

2011-09-11

Originell fantasi, en historia att lngsamt bli frtrollad av. Jag tnker p bcker av Audrey Niffenegger, men gillar de hr huvudpersonerna bttre.

Pernilla Lindholm

2011-08-27

Vacker och alldeles underbar! Synd p en del underliga versttningstabbar, men det ska inte romanen i sig klandras fr. Det som drar ned betyget frn en femma r att jag tycker att det borde kunnat knnas nnu mer, att Idas de kunnat blir ytterligare knslosamt och "p riktigt". Till en femma r den dock snubblande nra.

Karin D

2011-04-12

S bra bok! Bitterljuv krlek, udda personer, ngra ofrklarliga fenomen och ett speciellt landskap.

Maja Korpvinge

2011-03-07

Jag blev frlskad i boken.

Lina J

2010-12-15

vacker!

Johanna Galenpanna

2010-12-15

Vilket sprk! Underbart.

Camilla Eriksson

2010-08-15

En krlekshistoria om avsked och undergng.I En fantasivrld.