The 7 Habits of Highly Effective People

Covey, Stephen R

| 1989

The priceless wisdom and insight found in Covey's bestselling original is now distilled in this palm-sized edition. The book is full of advice on taking control of your life, teamwork, self-renewal, mutual benefit, and other paths to private and public victory.

Isabelle Vennerberg

2018-02-09

Toppen!

Isabelle Vennerberg

2018-02-09

Toppen!

Charlotta CG

2012-11-10

En riktigt bra bok om att jobba med varandra och skapa win-win situationer i livet samt om hur detta går till och vad man bör fokusera på bland sina uppgifter. Det enda som störde mig var kanske bitarna om privata relationer som ibland i hans mormonska anda utgick från att allt, absolut allt går att lösa bara man vill. Inget om människor utan egen probleminsikt och hur man hjälper dessa.

Kristina B

2010-10-06

Den mest självutvecklande boken jag läst på länge! Den utmanar att ta steget ÄNNU en liten bit längre. Att sätta sitt ego åt sidan, verkligen LYSSNA på andra och uppnå synergieffekter i affärsuppgörelser eller i familjen. Jag blev faktiskt överväldigad över den enkla strukturen och därmed stegvis en ökning av medvetenhet i mina egna prioriteringar. Dvs LEVA enligt mina värderingar, prioritera efter värderingar och inte efter "måste-listor". Underbar...

Bella E

2009-11-01

Hyfsat okej för att vara den här typen av bok. Jag har en del invändningar, men den är i alla fall inget annat vad den utger sig för att vara.

Jan-Eirik Johansen

2009-09-24

När du utmanar dig själv till utveckling. Behöver uthållighet för att ta sig igenom denna. Starka budskap som hjälper dig i din personliga utveckling.