The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change

2018-02-09

Toppen!

Charlotta CG

2012-11-10

En riktigt bra bok om att jobba med varandra och skapa win-win situationer i livet samt om hur detta gr till och vad man br fokusera p bland sina uppgifter. Det enda som strde mig var kanske bitarna om privata relationer som ibland i hans mormonska anda utgick frn att allt, absolut allt gr att lsa bara man vill. Inget om mnniskor utan egen probleminsikt och hur man hjlper dessa.

Kristina B

2010-10-06

Den mest sjlvutvecklande boken jag lst p lnge! Den utmanar att ta steget NNU en liten bit lngre. Att stta sitt ego t sidan, verkligen LYSSNA p andra och uppn synergieffekter i affrsuppgrelser eller i familjen. Jag blev faktiskt vervldigad ver den enkla strukturen och drmed stegvis en kning av medvetenhet i mina egna prioriteringar. Dvs LEVA enligt mina vrderingar, prioritera efter vrderingar och inte efter "mste-listor". Underbar...

Bella E

2009-11-01

Hyfsat okej fr att vara den hr typen av bok. Jag har en del invndningar, men den r i alla fall inget annat vad den utger sig fr att vara.

Jan-Eirik Johansen

2009-09-24

Nr du utmanar dig sjlv till utveckling. Behver uthllighet fr att ta sig igenom denna. Starka budskap som hjlper dig i din personliga utveckling.