The 52-Storey Treehouse

Griffiths, Andy

| 2016

Laugh-out-loud wacky adventures in the world's MOST AWESOME treehouse! The fourth instalment in this hilarious and highly illustrated series.

4A, Almunge skola

2021-12-17

Jag tyckte den var rolig och bra.

den hade bra humor. Jag tyckte att den var rolig

den var bra

Den var rolig men knasig

Den var rolig men konstig

kretiv som i he--ete

Trädkoja med 52 våningar är en rolig och fantasifull bok. Den handlar om två pojkar som har en gigantisk trädkoja med 52 våningar dom bygger 13 våningar varje bok. Dom har flera våningar min favorit är tränings läggningen för Ninja sniglar. Dom har också motorsågs jonglering. Dom blir fångade av grönsaker och vad kommer hända. Herr stor näsa är plötsligt försvunnen. Den har många sidor men lite text. Den knasig och rolig.

Den var bra och rolig den handlade om Terry och Andy undrade varför Herr stornäsa inte ringde som han brukar göra de. De försökte ringa honom det svarade men herr Stornäsa var inte där man såg bara hans kontor det var jätte stökigt. De skulle leta efter herr stornäsa det var en jätte bra bok

En helt ny bok med 52 vångar ta det lugnt det kommer fler böcker, men kanske inte!? Nej jag skämtar det kommer fler böcker! I den här boken så blir herr stornäsa försvunnen! Dan Dan Da!!! Sen vill dom väcka Jill, och glömmer herr stornäsa! Och dom måste få potatis prinsen att väcka Jill och potatis prinsen är ful. Sen förstör Jill allt, jag glömde att säga dom har klätt ut sig till grönsaker. Hon tar av sig dräkten. Sen hittar dom herr stornäsa i en fängelsehåla som dom blir slängda i!! Det slutar att Veganska Vega räddar dom och dom firar Andys födelsedag!

super

Den här boken handlar om Andy och Terry (och jill). Dom har en gigantisk trädkoja med 52 våningar!! Dom skriver boken som du läser (konstigt) i den här boken (ännu konstigare). Dom skriver böcker för stornästa böcker. Dom här böckerna (det finns fler) är roliga för att de skriver grejer som är ganska roliga.

HAHAHAHAHAHA BRA

Man kan inte läsa den om man inte har humor . jag visste inte att en larv kunde en ångvält.

4B Atlasskolan

2021-09-17

Det handlar om två killar som bor i en gigantisk trädkoja med till exempel en läskfontän och en basen med hajar.

Järnåkraskolan 4a

2021-09-17

bra och rolig med ånga överraskningar. Selma

Det handlar om två killar som heter Terry och andy och dom har byggt en trädkoja med 52 våningar och på våningarna finns det en massa konstiga saker typ läsk fontän en och en pool med hajar och massa andra grejer och dom är på massa aventyr det finns och så andra trädkoja böcker.