Svart ros

Roberts, Nora

| 2009

Andra delen i romantisk trilogi. Det har alltid bott ngon frn slkten Harper p lantgodset som nu gs av Rosalind. Och lika lnge som ngon kan komma ihg har ett andevsen rrt sig i dess salar?Rosalind "Roz" Harper r en sjlvstndig kvinna med privat frmgenhet som tror att krleken r ngot hon lmnat bakom sig. Vid 47-rs lder r hon nka med tre vuxna sner. P det stora lantgodset har hon byggt upp en framgngsrik handelstrdgrd. Men handelstrdgrden r mer n en lyckad framgngssaga, den r ocks en symbol fr oberoende och frhoppningar som hon delar med tv andra kvinnor som jobbar p godset ? sina tv tvillingsjlar; nygifta Stella och nyblivna mamman Hayley. Fr att f klarhet i sin slkts frflutna och det andevsen som fortstter att stra alla nattetid s kontaktar Roz en slktforskare. Samtidigt som gtan avsljas kring slkten Harper verraskas Roz av ngot...

Angelica Pilman

2016-04-09

Andra boken av Nora Roberts som jag lser och det lr inte bli fler..

Bra bok precis s som Nora Roberts brukar skriva dem

Evelyn Falk Mller

2015-09-24

Mnga av Noras romantiska berttelser handlar om tre kvinnor eller tre mn som p ena eller andra stter kommer i kontakt med varandra. Detta r en sdan. Svart ros r nummer tv. Som extra krydda finns det ven ett mycket aktivt spke som stller till det ordentligt fr de inblandade.

Elin Folkesson

2013-02-08

Lttsmlt underhllning med spken och krlek. Inget att minnas.

A H

2011-12-02

Lttlst.

Marie Levin

2011-10-30

Bra som alltid nr det gller Nora Roberts.

Iris Eriksson

2011-06-24

Lika bra som Bl Dahlia, jag gillar att Roz r s sjlvstndig men samtidigt r det lite sorgligt nr man tnker p hur hon blev det.. Tacka vet vi sjlsfrnden som kan rdda en!

Mari J

2011-01-12

Nej, Nora, denna var till o med smre n Bl Dahlia. Nu lgger jag ned In the Garden-triologin. Roberts r en av mina absoluta favoriter men detta imponerar inte.

Charlotte B

2011-01-12

Bra bok.

Gunilla Jnsson

2009-11-08

Men kom igen Nora, du kan bttre n det hr