Svart midsommar

Cornelia trivs med livet. Hon har ett bra jobb och ett stabilt socialt umgänge. En kall vinterkväll springer hon på Nicklas och kort därefter flyttar hon in i hans våning på Östermalm. Dyra presenter och flotta middagar blir hennes vardag, men bakom den glamorösa fasaden döljer sig ett mörker. När förhållandet tar en ny vändning ser hon ingen annan utväg än att fly för sitt liv, tillbaka hem till Österlen.När Nicklas kommer hem från en utlandsresa står ytterdörren öppen, lägenheten är tom och Cornelia försvunnen. Bara tanken på att hon lämnat honom gör honom rasande. Samtidigt som han försöker lista ut vart hon tagit vägen blir hans tillvaro allt mer invecklad. När han till slut får ett uppdrag i Skåne, bestämmer han sig för att söka upp Cornelias föräldrar.Efter sin skilsmässa flyttar polisen Andreas tillbaka in i sitt gamla pojkrum på Brantevik och han har inte bråttom därifrån....

💜❤ Den början av boken fick mig att vakna upp ordentligt.
Det var en oväntad start, men boken levde upp till det.
Den höll ett bra Tempo med Flyt i Berättelsen, den bjöd på oväntade händelser och tvister.
Personerna i storyn var bra levandegjorda och med en bra dialog boken igenom.
💉💉💉💉+ av 5st❤💜

Patricia Johansson

2022-09-10

Suger tag i en redan från början sen kan man inte lägga den ifrån sig.

Elina Lundberg

2022-09-05

Den här boken får dig att känna alla känslor på samma gång. Välskriven och gripande med mycket målande detaljer och beskrivningar. Man kommer karaktärerna nära och kan inte släppa boken när man väl börjar läsa!

Mimmi Ledin

2022-09-03

Otroligt medryckande bok med målande beskrivningar och en spännande handling som gör det svårt att slita sig! Författaren har lyckats få in spänning, humor och hemskheter på ett balanserat sätt och lämnar inget att önska, förutom en uppföljare! 5 solklara stjärnor

Mary Levin

2022-09-01

Målande beskrivning av karaktärerna och oväntade händelser i boken gör att det är svårt att lägga den ifrån sig.
En mycket bra bok som jag rekommenderar er att läsa

Anette Andersson

2022-08-31

Otroligt välskriven och spännande till sista sidan!
Vilken debut, ser fram emot nästa bok!

Madeleine Burheim

2022-08-31

Mycket välskriven bok full av känslor och spänning! Karaktärerna berör en verkligen på djupet.
Rekommenderar starkt och ser fram emot uppföljaren!

Sandra Andersson

2022-08-31

Jättebra, spännande och gripande bok. Längesedan man hade en sådan i händerna!

Marie Axtelius

2022-08-31

Superbra bok som är spännande, gripande o alldeles omöjlig att lägga ifrån sig😊
Ser framemot nästa🙏⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ulrika Björk

2022-08-31

Spännande och välskriven roman. Rekommenderas varmt!

Pauline Burheim

2022-08-31

Fantastiskt bok som skapar känslor med allt från spänning, sorg och glädje. Man har svårt att släppa boken och dess karaktärer som berör en.

Helena Schoug

Välskriven bladvändare.