Studio sex

Marklund, Liza

| 1999

2015-07-30

Har tnkt lsa om Marklunds serie om Annika Bengtzon och brjade i rtt ordning med denna. Bra, snabblst bladvndare och kul inblick i tidningsvrlden fr en fd journalist.

Maria Jacobsson

2014-12-22

Det frsta jag lste av Marklund. Den var helt OK, och nu har jag snart lst alla hennes Annika B- bcker.

Sina J. Saouk

2014-10-15

Jttebra och spnnande, jag strecklste den. Den var min "inkrsport" till Liza Marklunds kriminalbcker, jag gillar Annika Bentzons syn p samhllsfrgor.

Linda Dahlhjd

2012-10-09

Inte min typ av deckare. Korta meningar och lite vl frenklat sprk. Ska nog inte lsa ngra fler av Marklund.

Izabela Horn

2012-03-04

Jtte lngesedan jag lste den men minns att jag inte tyckte den var ngon hjdare.

Karin Sder

2011-08-18

Jomenvisst r den bra och visst kommer jag att lsa hennes andra bcker! Men jag lste ut Porto Francos vktare av Ann Rosman innan och alla hennes bcker fredrar jag framfr Marklunds. Rosmans mjukare sprk gr det absolut inte mindre spnnande, snarare tvrtom, och det passar mig defintivt bttre!

Charlotta CG

2010-10-07

Oerhrt trist sprk! Det hr var den frsta Marklund jag frskte mig p men jag klarar det inte och har inte gett mig p fler av hennes deckare utan bara lst Gmda fr storyns skull en gng i vrlden. Oerhrt verskattad frfattare.

Sanna M

2010-05-26

lskar Annika Bengtzons jvlaranamma -attityd!

Tove Holmgren

2010-05-17

Nej, nix, nope, njet.

Gunvi Lundqvist

2010-04-04

Bengtzon r en verlevare, precis som jag tror att frfattaren till boken ox r.
Lider jag mnne av Bengtzon abstinens.

2009-12-21

Spnnande!

M W

2009-12-01

Malin Sonestedt

2009-06-18

Jag har lst baksidor p mjlkpaket som har varit mer givande n denna bok!