Studio sex

Marklund, Liza

| 1999

2015-07-30

Har tänkt läsa om Marklunds serie om Annika Bengtzon och började i rätt ordning med denna. Bra, snabbläst bladvändare och kul inblick i tidningsvärlden för en fd journalist.

Maria Jacobsson

2014-12-22

Det första jag läste av Marklund. Den var helt OK, och nu har jag snart läst alla hennes Annika B- böcker.

Sina J. Saouk

2014-10-15

Jättebra och spännande, jag streckläste den. Den var min "inkörsport" till Liza Marklunds kriminalböcker, jag gillar Annika Bentzons syn på samhällsfrågor.

Linda Dahlhöjd

2012-10-09

Inte min typ av deckare. Korta meningar och lite väl förenklat språk. Ska nog inte läsa några fler av Marklund.

Izabela Horn

2012-03-04

Jätte längesedan jag läste den men minns att jag inte tyckte den var någon höjdare.

Karin Söder

2011-08-18

Jomenvisst är den bra och visst kommer jag att läsa hennes andra böcker! Men jag läste ut Porto Francos väktare av Ann Rosman innan och alla hennes böcker föredrar jag framför Marklunds. Rosmans mjukare språk gör det absolut inte mindre spännande, snarare tvärtom, och det passar mig defintivt bättre!

Charlotta CG

2010-10-07

Oerhört trist språk! Det här var den första Marklund jag försökte mig på men jag klarar det inte och har inte gett mig på fler av hennes deckare utan bara läst Gömda för storyns skull en gång i världen. Oerhört överskattad författare.

Sanna M

2010-05-26

Älskar Annika Bengtzons jävlaranamma -attityd!

Tove Holmgren

2010-05-17

Nej, nix, nope, njet.

Gunvi Lundqvist

2010-04-04

Bengtzon är en överlevare, precis som jag tror att författaren till boken oxå är.
Lider jag månne av Bengtzon abstinens.

2009-12-21

Spännande!

M W

2009-12-01

Malin Sonestedt

2009-06-18

Jag har läst baksidor på mjölkpaket som har varit mer givande än denna bok!