Som en drömbild

Roberts, Nora

| 2011

Första boken i ny charmig romanserie av Nora Roberts! En tafatt men charmig lärare är verkligen inte typen som Mac Elliot blir kär i. Men en liten flört är kanske precis vad hon behöver. Allt för att slippa dras in alltför mycket i alla sockersöta bröllopsbesvär som hon ständigt utsätts för. Hon är fotograf och driver den framgångsrika bröllopsagenturen ?I nöd och lust? tillsammans med sina närmaste väninnor; Emma, Parker och Laurel. Aldrig kan hon väl ana att en liten flört med den trygge och pålitlige Carter kan leda till något djupare. Helt oväntat drabbas Mac av en förälskelse större än hon kunde drömma om. Men är kärleken hållbar, hon som alltid behöver omväxling? SOM EN DRÖMBILD är första delen i en ny charmig romanserie av Nora Roberts.Nora Roberts kom våren 2010 med sin 190:e roman i USA och har sålt närmare 3 miljoner exemplar i Sverige!

Elisabeth Svensson

2019-07-14

Som alltid levererar Nora Roberts.

Evelyn Falk Möller

2015-09-24

Fösta delen av fyra i Bröllopsserien. Den handlar om 4 mycket olika väninnor, den ena snyggare än den andra som slår sig ihop och skapar magi omkring sig. Och som längs vägen finner både kärlek och sitt drömbröllop.

Tilda Eggers

2015-07-07

Älskar denna serien!

Anna Andreasson

2013-01-15

Efter att ha sträck läst denna bok på två dagar säger nog mycket. Synd att jag inte hade andra delen med mig till Thailand oxå. Får snällt vänta tills vi är hemma.

Linda F

2012-11-10

En tämligen ordinär kärlekshistoria, så urbota amerikansk att den är kräkframkallande. Läsvärd möjligen för den som älskar Nora Roberts.

Ellenor Larsson

2012-05-06

Lite för banal historia, men fortfarande en trevlig bok att läsa.

Ethel Åslund

2012-03-26

En bok om en bröllopsfotograf som jobbar ihop med sina tre barndomskompisar med att arrangera bröllop. Lägg därtill en manipulerande mor, och en lätt nördig men charmig och sexig man som råkar titta in vid ett olämpligt tillfälle - ja, det hade kunnat vara riktigt uselt, men det var en trevlig bok om man är ute efter lite förströelse; ingen som helst suck-stånk-och-stön-känsla. Kan nog t.o.m. tänka mig att läsa fortsättningen.

Charlotte B

2011-07-24

Ännu en bra bok av Nora. Längtar tills del 2, 3 & 4 kommer ut på svenska.