Snakes and earrings

Kanehara, Hitomi

| 2005

This tale of sex and darkness is narrated by Lui, an alienated young Japanese woman who becomes disastrously involved with two dangerous men. Ama's friend Shiba creates this exquisite tattoo and as he works on it Lui begins an illicit and brutal sexual relationship with him.

Victoire Marcel

2014-05-14

Ja, den kndes vl lite kvasi-edgy sdr. Jag blev mest uttrkad. Dock; sadister kan vl ha vilket lingo som vilka andra mnniskor som helst?

Hemliga Arne

2014-03-05

Edgy... varfr uttrycker karaktrerna sig som smbarn? "ursnyggt", "helrtt", ja, det r verkligen ngot en sadist slnger sig med.

caro wikbro carln

2012-07-12

inte fr ungdomar.

Heln Enqvist

2012-05-17

Intressant innehll men det r framfr allt bokens omslag som r originellt med sina hrda prmar trdbundna utan rygg och ett vldigt vackert foto p framsidan. Synd bara att den r tryckt nda borta i Kina! Ska det verkligen vara ndvndigt?

Miriam T

2011-09-15

[...]Sjlva innehllet av boken var lite skumt, blandning av depp, saknad av livslust, tatueringar, piercing tjande, sadistisk sex etc, s det r inte en bok som passar fr alla. Mnga sexscener fanns det men var inte s grov som jag nd hade vntat mig, hade lst om jmfrelser med Vtmarker och det tycker jag inte man kan jmfra med, Vtmarker var [...]

Ls hela min recension p min blogg:

Bjrn von Gegerfelt

2011-01-25

Fantastiskt oengagerat och nd exakt sprk. Kuslig bok utan hopp eller fruktan.

Samuel Karlsson

2010-04-14

En japansk modern variant av Raddaren i noden. Och det gor ont. en riktigt bra beskrivning av smartan man kan kanna som ung och utanfor.

Victoria Wu

2009-12-23

En vldigt kort bok som drller av stereotyper om mnniskor med bodymods. Den lmnar en med en knsla av ofullkomlighet. Hade kunnat vara bttre.