Sn som fll i fjol

Seth, Oscar von

P ett yogaretreat p Koh Phangan lr Linus knna Stella, en ogenerad nykter alkoholist. De dras genast till varandra, intellektuellt och knslomssigt. Nr den charmige Amir dyker upp frdjupas knslorna. De tre ger sig ut p en resa tillsammans, en resa genom Thailand och sig sjlva. Oscar von Seths debutroman r en vrmande feelgood-berttelse som passar alla som ngon gng velat bryta sig loss. Sn som fll i fjol handlar om vnskap och tr, och att genom yoga och gemenskap vga ge sig hn t ngot nytt.

Kaj

Sn som fll i fjol r en varm roman. Den handlar om sjlvfrverkligande och skande. Boken r ltt att komma in i, inte svrlst och skriven utan ondiga sprkliga krusiduller. Fin lsning!

Jag tyckte mycket om den hr boken som handlar om att flja sitt hjrta och vga vara sig sjlv. Miljerna i Thailand r vackert beskrivna och fr mig att lngta efter att resa och lra knna nya mnniskor. En perfekt roman fr att frlnga sommarknslan! :)

2017-06-25

P ett yogaretreat p Koh Phangan lr Linus knna Stella, en ogenerad nykter alkoholist. De dras direkt till varandra, bde intellektuellt och knslomssigt. Den charmige Amir dyker upp och de ger sig ut p en resa tillsammans genom Thailand.

Det r en bok om att flja sitt hjrta, att vga lyssna p det, istllet fr vad som frvntas av en utifrn. Frfattaren fngar knslan bra med att knna efter vad man sjlv vill och flja den. Historien r varm och krleksfull och frmedlar hopp. Den r aningens frutsgbar, men trevlig att lsa nd. Hade grna fljt Linus, Stella och Amir en bit till p resan. En lttsmlt feel-good roman.