Sju dagar med familjen : Ingen

Hornak, Francesca

Det är långhelg och för första gången på länge är hela familjen Birch samlad i det gamla huset i Norfolk när den äldsta dottern Olivia har kommit hem för att vara tillsammans med sin familj i en vecka. Två föräldrar och två vuxna döttrar, var och en med en hemlighet som de tvingas konfrontera under veckan. Och mitt i röran dyker en oväntad gäst upp som ställer allt på sin spets.Sju dagar med familjen är en varm och rolig roman om livets glädjeämnen och sorger ? med hög igenkänningsfaktor för alla som någon gång umgåtts med sin familj lite för länge.

2020-11-01

Inget för mig!

Cornelia Eriksson

2020-10-15

Mysig bok som passade utmärkt att läsa i mellandagarna! Familjetrassel och det vackra i det är lätt att känna igen sig i och man blev snabbt ”en i familjen”.

Emelie Persson

2019-11-17

Igenkännande och varm historia om en familj som sätts i karantän när den äldsta dottern kommer hem från utlandsjobb där hon behandlat haag-smittade. En lagom dos av dråplighet, humor och allvar.

villa-freja.se

2019-02-13

Sju dagar med familjen har allt en välskriven roman ska ha. Den har en trovärdig historia och innehåller relationer, spänning, hemligheter och intriger.

Super 🤶🎅🎄🎁⛄😊

Lättläst underhållande, fin och sorglig på samma gång. Bra inom sin genré.