Självanalys

Hubbard, L Ron

| 2007

"Självanalys kommer att ledsaga dig i det mest intressanta äventyret i ditt liv. Äventyret om dig.Hur effektiv är du? Vilka potentialer har du? Hur mycket kan du förbättras? Ja, i grunden har du goda avsikter gentemot dig själv och dina medmänniskor. Även om de ibland överskuggas av dålig erfarenhet som är allt annat än blek, är dina potentialer i grunden mycket bättre än någon någonsin tillåtit dig att tro."- ur Självanalys, av L Ron HubbardKänner du verkligen dig själv?Nu kan du det med Självanalys. Denna bok tar dig genom ditt förflutna, genom dina inneboende förmågor, ditt liv. Först med en serie självundersökningar och genom att använda en speciell version av Hubbard-tabellen för bedömning av människan, kartlägger du dig själv på Tonskalan. Genom att sedan tillämpa en serie lätta men ändå kraftfulla processer, ger du dig in på ett stort äventyr i att upptäcka dig själv.Den här boken...

Marc Moore

2020-04-15

Detta är den andra boken jag upptäckt som på samtliga forum och bokhandlar fått högsta betyg av läsare som enbart betygsatt en bok.
Detta är skrivet av SCIENTOLOGERNAS grundare och med andra ord inte en vanlig självhjälpsbok.

Camilla Forsell

2020-04-09

Jag tycker att Självanalys är en fantastiskt bra bok som är mycket praktisk och användbar. Den gav mig de verktyg som jag behövde för att förstå mig själv och min omgivning och för att kunna hjälpa mig att hitta mitt sanna jag, vem jag är egentligen och hur jag kan förbättra mig själv och bli den kraftfulla, effektiva och lyckliga person som jag faktiskt är bakom den ridå av hinder och skuggor som döljer dessa tillstånd. Vill du må bättre, känna dig säkrare och lugnare är detta boken att använda, du kan använda den direkt och på dig själv genom de enkla processer som författaren tar upp i boken. Då kan man själv uppleva hur denna metod faktiskt fungerar och även hjälpa någon annan på ett enkelt sätt. En mycket värdefull bok helt enkelt!

O

Olga Davies

2019-05-21

Självanalys boken gör egentligen det som namnet står för: hjälper en att analysera sig själv och hitta åtgärder för att förbättra sitt sinne. Riktigt enkel och effektiv teknik. Rekommenderar!

marianne helander

2019-05-19

En enkel teknik med vars hjälp du kan upptäcka ditt eget sinne och vad som finns där.Du kan genast använda den på dig självellerandra föratt förbättra t.ex. ditt minne!

Susanna Rosén

2019-05-18

En bok som beskriver hur du kan hjälpa dig själv och andra att må bättre. Detta är ju något som de flesta önskar. Här finns en väldigt bra metod för det! Den har hjälpt mig och även andra som använt den. Boken beskriver utförligt hur du ska göra. Väl värd att läsa!

D

David Adams

2019-04-23

Riktigt enkel teknik för att må bra - verkligen fungerar!

Sofie Larsson

2014-01-25

Bra bok. Har förbättrat mitt minne.
/Sofie

Sven Andersson

2014-01-22

Kunde komma ihåg ned till 4 års ålder.
Kände till och med smak och lukt.
Som en annan värld.
Mvh SA

Rolf Andersson

2013-12-04

Fungerar enligt principen att positiva upplevelser
"laddar ur" negativa händelser.
Sensmoralen är att man kan skapa en mer positiv inre värld.
Gillar det.
Mvh
Rolf

Rolf Andersson

2013-12-04

En riktig gör det själv-bok