Sista samtalet

Booth, Stephen

| 2009

2016-08-31

Det hr r ju den nionde delen i serien och i mitt tycke r den mer lik den frsta boken, Svarta hunden, den som fick mig att vilja fortstta lsa. I alla fall vad gller sjlva knslan. Det kan bero p att sidantalet nu r nere i mer ltthanterligt antal, vilket betyder att det inte r riktigt lika mycket utsvvningar. Ls mer p http://bokslut.blogspot.se/2016/08/sista-samtalet-av-stephen-booth.html

2015-03-15

nnu en Cooper och Fry i serien. Och visst gillar jag dem, naturen, kollegorna och samspelet i relationerna eller icke-relationerna. Men det blev fr mycket hst i den hr fr min smak helt enkelt.

Helena Nielsen

2012-09-18

Tycker att boken stundtals r rrig, men har upplevt fler av Booths bcker som det.

Karin Almn

2011-07-05

Jag gillar Stephen Booth som bara den - och "Sista samtalet" r inget undantag. Framfrallt gillar jag sprket, karaktrerna och den inbakade humorn!!!

Therese G

2011-05-16

Samma hr. Lste den i brist p annat.

kristina johansson

2009-08-10

Fr mycket detaljer fr liten handling och action fr mitt tycke och smak. Trkig. Slutar lsa boken efter ett tag. Tnker dock ge mig p den igen d den kommer ut p svenska fr att se om det r sprket som gr hela skillnaden.