Shopaholic & baby

Kinsella, Sophie

| 2007

She couldn't be more overjoyed - especially since discovering that shopping cures morning sickness.Everybody loves Sophie Kinsella:"I almost cried with laughter" Daily Mail"Hilarious . . . you'll laugh and gasp on every page" Jenny Colgan"Properly mood-altering . . .

Jessica Appelqvist

2012-11-05

Underbara becky. Jag skrattade högt till denna bok flera gånger :)

Maria Lindén

2011-10-26

Jag tycker den här är den bästa av Shopaholic-böckerna. Visst, den är lite för mycket ibland och det är en väldigt lättläst bok, men för mig var det underhållning till 100 % och jag slukades in i boken och kunde inte lägga den ifrån mig. Helt klart bäst i serien!

Magdalena V

2011-05-15

Älskar böckerna om Becky Bloomwood!

Catarina Danielsson

2011-02-11

För stunden-underhållning.

Maria Larsson

2010-05-05

Nja, skratten kommer inte lika ofta i "En shopaholic i väntans tider" av Sophie Kinsella som i de tidigare fyra om den shoppingglada Becky.

Becky är gravid och har lyckats bli kändisgynekologen Venetias patient. Det visar sig dock att Venetia är en före detta flickvän till Beckys make Luke. Och det räcker för att få igång Beckys redan så livliga fantasi.

Visst innehåller "En shopaholic i väntans tider" samma varma humor som i de tidigare böckerna. Och jag gillar Becky för hennes kreativitet och påhittighet. Trots att hennes fantasi ibland skenar iväg lyckas hon alltid styra upp kaoset hon skapar med sitt stora hjärta och förmåga att se möjligheter i det omöjliga. Hennes positiva livsinställning smittar verkligen av sig.

Underhållning för stunden. Varken mer eller mindre.

Maria Larsson

2010-05-05

Lättsmält underhållning för stunden.

Karin Karlsson

2010-04-05

Shopaholic-böckerna är som vanligt underhållande och lättlästa. I den här boken blir det lite väl mycket ibland med allt som går fel och krånglar till sig, men som vanligt så löser det sig på bästa sätt!

Franki Henderson

2010-02-25

Jag älskar Sophie Kinsella! Jag har läst alla hennes böcker, men det här är en av de bästa =)