Sex nyanser av kärlek

Kärlek, sex och relationer står i fokus i denna novellsamling av Susanne Ahlenius: Gåvan, Sveket, Klimax, Lögner, Korset, Lust 2.0 Susanne Ahlenius är den framgångsrika författaren till böckernaDödlig åtrå ochDödligt dubbelspel i sub-genren erotic crime. Erotik och deckare är något hon både gillar att läsa och att skriva. Susannes berättelser avnjuts med fördel i en säng. Ljudbok: 1 MP3-CD Speltid: 5 t. 17 min. Uppläsare: Callin Öhrvall Delmar

Sensuell kärlek blandad med hemliga fantasier!
Här får vi följa sex olika kvinnor som alla har problem med kärleken på något sett. Det är allt från ungdomens intensiva kärlek till döda förhållande och hemliga fantasier. Man kan läsa alla novellerna var för sig, men de har lite kopplingar och vävs ihop fint i den sista.

Författaren har fått till en väldigt bra balans mellan det mjuka, sensuella och det hårda, lite grövre språket. Jag tycker också att det är lagom längd på novellerna, man vill ju inte sluta mitt i.😉

Aino Lundqvist

2019-08-08

Underbar! På ett finurligt sätt lyckas författaren porträttera flera personer och göra dem intressanta. Texten flyter fint. Hett och sexigt. Läs!

Sexiga, charmiga och välskrivna!

Bra bok 👍