Senare

King, Stephen

| 2021

Ibland betyder ?vxa upp? att du mste mta dina demoner. Jamie Conklin, son till en ensamstende, hrt arbetande mor, vill bara ha en vanlig och normal barndom. Men Jamie r inte ett vanligt barn ? han ser vad ingen annan kan se och vet saker som ingen annan kan veta. Och priset han fr betala fr att hjlpa polisen jaga en mrdare frn andra sidan graven r hgre n han ngonsin kunnat frestlla sig.

Mattias Lnnebo

2022-10-26

Klart bra!

Johanna Sderberg

2021-06-28

En av Kings bttre p senare r!

2021-05-04

Betyg: 5 av 5 - 📚 -
Alla som knner mig detallra lilla minsta, vet ju attStephenKing r min absoluta favoritfrfattare, och har varit det i ver fyrtio r nu. ver sjuttio bcker har jag av honom i min bokhylla, hela hans utgivning p svenska.
Jag lskar ju hans stt att skriva. Och ven om sjlva historierna i hans bcker sklart ocks r vldigt viktiga, s r det nd mest allt runtomkring som jag tycker bst om. Personskildringar, miljskildringar, samhllskritik, och hans vrnande om barn och den lilla mnniskan, det r den strsta behllningen av hans bcker, tycker jag.
Och oavsett om hans bcker r verkliga eller vernaturliga, s tycker jag att dom r lika bra. Den hr boken tillhr dom bckerna som handlingen r lite vernaturlig i, kan man vl sga. Tyvrr s var den ovanligt tunn, endast 266 sidor. Hans bcker brukar ju vara mycket tjockare, och det gillar jag bttre.
Men boken Senare r precis lika bra som alla hans tidigare bcker. Tycker det r s fantastiskt att han kan frnya sig fr varje bok, och att han aldrig upprepar sig. Boken r vlskriven, spnnande, otck, gripande, och mycket, mycket bra.
Rekommenderar varmt boken, precis som alla hans tidigare bcker, och hoppas p att den 73-rige frfattaren fr leva lnge och skriva mnga fler bcker. (Kommer en ny p svenska till hsten).

2021-05-04

Betyg: 5 av 5 - 📚 -