Scott Pilgrim's Precious Little Life

Scott Pilgrim's life is totally sweet. He's 23 years old, he's in a rockband, he's "between jobs," and he's dating a cute high school girl. Nothingcould possibly go wrong, unless a seriously mind-blowing, dangerouslyfashionable, rollerblading delivery girl named Ramona Flowers starts cruisingthrough his dreams and sailing by him at parties. Will Scott's awesome life getturned upside-down? Will he have to face Ramona's seven evil ex-boyfriends inbattle? The short answer is yes. The long answer is Scott Pilgrim, Volume 1:Scott Pilgrim's Precious Little Life.

2012-11-29

Bryan Lee O'Malley kommer till Stockholm 12 december! Aaaaaahhhh!!!! *fangirl*

2012-05-29

You guys are so... amazing...!

2012-03-30

"You guys are so... amaaaziing..." - Knives Chau 17 years old highschooler

tyckte den var riktigt bra till en början men fick svårt att hänga med när berättelsen flippar på slutet. vill egentligen tycka bättre om boken än såhär men tvingas erkänna att så inte är fallet.. kanske förstår jag inte till fullo men den larviga fighten på slutet gör att jag inte är speciellt sugen på att läsa fortsättningen (som antagligen kommer fortsätta med liknande fighter eftersom det tycks bli temat).. filmen vill jag dock se!