Sanna lögner ; Farliga vidder

Roberts, Nora

| 2006

Nora Roberts är en av världens främsta underhållningsförfattare och en mästare på att blanda romantik och spänning. Hon har en rad succéer bakom sig, två av dem är här samlade i en volym: SANNA LÖGNER och FARLIGA VIDDER

2022-11-18

Medryckande, och oväntat vacker berättelse om tre starka kvinnor. Jag tänker att boken kanske var mer utmanande/provocerande när den släpptes, för trots allt får kvinnorna inte helt vara "sina egna hjältar". Hade föredragit om det kanske varit de som fått rycka ut och trycka av så att säga. Nu får jag ändå hela tiden lite känslan av att storebror är där och vaktar över kvinnorna som förväntas inte klara av livet fullt ut. Men ändå, roliga och intressanta kvinnoporträtt framför allt. Vackert landskap.

Elisabeth Svensson

2021-09-25

Ska tydligen ha läst denna för ett år sedan (enl recensionerna) Men näää kan inte stämma för det hade jag kommit i håg. Den är oförglömlig i alla fall på ett år. Spännande historia som är allt annat än förutsägbar.

Elisabeth Svensson

2020-10-08

Även med många spekulationer och funderingar under tiden jag läste blev slutet en överaskning.

Alexandra Coard

2018-10-21

Helt okej som underhållning, lite spännande men ändå lite töntigt med all kladdig romantik. Den största behållningen var nog miljöbeskrivningen.

Denna bok var helt okej & ja gillade det jag läste

Hannah Nilsson

2012-01-29

Otroligt spännande bok. Ska man läsa en Nora Roberts bok så är det nog denna. Mycket romantik men framförallt spänning i bästa thrilleranda:-)

Charlotte B

2011-01-29

Har bara läst Sanna lögner och det är en av hennes bästa böcker...

Mari J

2011-01-12

Spännande handling med roande dialoger. Boken är så mycket bättre än filmen, går inte att jämföra.