SÄLJ! Konsten att sälja vad som helst till vem som helst

Eklund, Fredrik

| 2015

Stjärmäklaren Fredrik Eklund lär dig sälja vad som helst till vem som helst i sin bok Sälj!: konsten att sälja vad som helst till vem som helst. I nya boken delar han med sig av sina egna säljknep och erfarenheter av fastighetsförsäljning på hög nivå och ger dig konkreta tips på hur du kan bli en toppsäljare. Han är även med i realityserien Million Dollar Listing New York där han säljer fastigheter till de som vill spendera miljoner på Manhattan. År 2009 grundade Fredrik Eklund sitt eget företag i fastighetsmäklarbranschen, Eklund Stockholm New York AB, med kontor i Stockholm, Oslo och London. Fredrik Eklund har med andra ord en gedigen kunskap om hur man säljer och tjänar stora pengar.På ett humoristiskt, insiktsfullt och varmhjärtat sätt berättar Fredrik Eklund om hur han uppnått sina drömmar och hur DU kan göra detsamma. Boken ger råd om allt från träning och klädsel till hur...

Black Jim

2022-08-06

Vidrigaste smörjan jag någonsin läst. Världens mest ytliga man betonar vikten av att köpa dyra klockor, kläder och att bleka tänderna. Samt vikten av att bli en arbetsnarkoman och koppla hela din självkänsla till hur ”framgångsrik” du är på jobbet. Han skryter också om hur han som pojke utnyttjade tanters ensamhet till att manipulera dem att köpa saker av honom. Nej världen blir sannerligen inte en bättre plats av att såna här narcissister ska sprida sina osunda värderingar. Avstå denna bok.

Charlie Lindén

2018-03-24

Väldigt motiverande och inspirerande bok! Eftersom han bott i USA länge så är det lite annan mentalitet ibland men om man inte hakar upp sig är Fredrik Eklund väldigt älskvärd. Jag har nu som mål att träffa honom någon gång, väldigt bra bok!

Kajza

2017-02-27

Mycket bra tips och tankar! Inspirerande! Dock känner man av att han bott i USA länge och att vissa saker är lite svåra att ta till sig som Sverigebo.

Vlada Rusakova

2016-06-11