Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis

Wästlund, Holger

| 2014

Är det möjligt att sköta sin marknadsföring så att den både blir framgångsrik och samtidigt gratis?I boken "Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis" får du tips om hur du skickar ut effektiva e-brev, tipsbrev eller nyhetsbrev som ger resultat, hur du skapar din egen sändlista,...

Ann Maria Eriksson

2018-11-18

Det gick knappt att släppa boken förrän den lästs från pärm till pärm. Holger Wästlunds insikt och kunskap om det väsentliga gjorde boken till en utmärkt handbok om hur man marknadsför sig och sitt företag.

Ingemar Drogell

2017-03-20

Mycket bra. Jag är affärsjurist och arbetar med olika företag. Den här boken kommer jag att använda som uppslagsbok. Har läst den redan två gånger. Utmärkt. !!

jyrki jannerman

2016-11-08

Många värdefulla tips och råd

Robert Österman

2015-03-02

Om jag skulle rekommendera EN bok som tar upp allt man behöver veta om gratis marknadsföring, summerar kunskapen och gör det lätt att förstå så är det den här boken.

Driver själv företag där marknadsföringen är livsviktigt!

Författaren har en otrolig förmåga att trycka in så mycket kunskap i en sån liten bok och förklara varje steg tydligt.

Du lär dig många sätt att marknadsföra och du kommer garanterat hitta ett flertal sätt du kommer att använda.

Tummen upp, rekommenderas!

Kanon! En perfekt bok i ämnet, som inspirerar och ger handfasta tips och råd. Denna bok är en billig investering med tanke på allt du lär dig. Rekommenderas varmt!

Niklas Rosengrim

2015-02-01

Denna bok hade jag hoppats aldrig hade kommit ut i handeln. Den är alldeles för bra att ha i sin bokhylla och jag hoppades jag skulle kommit på dessa knep själv och ingen annan men som att den nu finns tillgänglig så är det ett måste den ger bra råd som man inte får missa och lättläst och man förstår det skrivna ordet inget krångligt alls.. men som sagt.. jag skulle vilja behålla idéerna boken ger för mig själv..

Niklas Rosengrim

2015-02-01

inger hansson

2014-12-25

Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis är en lättläst, praktisk och mycket läsvärd bok för alla som vill marknadsföra sig via sociala medier. Här finns tips och idéer för alla. Boken är välstrukturerad och tar upp för- och nackdelar med olika typer av sociala medier och vad dina vinster kan vara med dem i förhållande till den tid det kostar. Jag rekommenderar boken varmt.

Lasse Beijer

2014-12-07

Boken ”Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis” av författaren Holger Wästlund, är en verklig skatt om du vill förkovra dig i digitala marknadsföring, av dig själv, dina produkter och tjänster - om du är egenföretagare, bloggare, eller redan använder facebook, LinkedIn eller andra sociala medier!
Wästlunds 27 råd gav mig kunskaper som fick mig att se nya möjligheter! Detta är en ”måste ha bok” och får 5 poäng med råge!

Lasse Beijer

2014-12-06

Boken ?Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis? av författaren Holger Wästlund, är en verklig skatt om du vill förkovra dig i digitala marknadsföring, av dig själv, dina produkter och tjänster - om du är egenföretagare, bloggare, eller redan använder facebook, LinkedIn eller andra sociala medier!
Wästlunds 27 råd gav mig kunskaper som fick mig att se nya möjligheter! Detta är en ?måste ha bok? och får 5 poäng med råge!

Lisa Hågensen

2014-12-04

Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis! Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsförig av mitt varumärke! Lisa Hågensen, författare

Lisa Hågensen

2014-12-04

Lisa Hågensen, författare

Eva Ullerud

2014-12-02

Sträckläste boken och nu ska den bo på mitt skrivbord, nära till hands, så jag snabbt kan slå upp när jag behöver. Tyckte jag kunde mycket om hemsidor men här finns ännu mer. Mycket som jag inte alls kunnat och därför undvikt, e-brev t.ex.

Det känns som om man får ut mycket både av de saker man redan kan en del om och det som är helt nytt. Allt är bra förklarat med handfasta tips, inget marknadsföringsflum. Här ska marknadsföras!

Elisabeth Jönsson

2014-11-29

Jag har mångårig erfarenhet av undervisning och praktisk arbete med marknadsföring och PR. Under senare år har jag i takt med att området utvecklats blivit alltmer insatt i hur de sociala medierna på olika sätt kan användas i en marknadsföringssatsning. Denna bok är ett alldeles utmärkt hjälpmedel för den som enbart vill marknadsföra sitt företag via de sociala medier som finns idag, men den fungerar minst lika bra som ett arbetsredskap för att få praktiska tips på hur nämna medier kan integreras i företagets övriga marknadsföringsinsatser.
Bokens innehåll är lättillgängligt och snyggt presenterat. Här finns ett flertal checklistor att arbeta utefter som jag också av egen erfarenhet vet fungerar i praktiken.
Elisabeth Jönsson

Andreas Bodin

2014-11-25

Läste ut boken på en halvdag för att den var så lättläst och innehåller så mycket praktiska tips och råd. Det märks att författaren Holger Wästlund besitter mycket erfarenhet och kompetens. Språket är enkelt och tydligt. Ord som kan vara nya för vissa förklaras på ett bra sätt. Rekommenderar att du har ett anteckningsblock tillgänglig när du läser, då det som delas är något som du omgående vill omsätta i handling.