
Så här försöker elnätbolagen att komma undan med att betala ut avbrottsersättning till kunden vid elavbrott!
Författaren tycker att han har blivit illa och arrogant behandlad av elnätsleverantören i Täby kommun när han 2019-01-02 fick ett långt elavbrott. Själv sökte författaren avbrottsersättning och blev först beviljad avbrottsersättning av Ellevio AB, en avbrottsersättning som de sedan tog tillbaka, dock utan att informera författaren om det! Författaren tycker att det dessutom är bedrövligt och oförskämt att försöka att komma undan ett löfte, genom att bara strunta i att svara på författarens mail, vilket elnätsleverantören även gjorde! Författaren presenterar i boken den korrespondens via mail som han har haft med elnätsleverantören och som visar elnätsleverantörens sätt att bemöta en kund.I författarens tycke saknar elnätsleverantören helt och hållet känsla för service och förmåga att bemöta en kund på ett bra sätt! Författaren hoppas att boken skall vara till hjälp...
Visa mer
Recensioner
Bli först med att recensera denna bok