RUT-avdraget höjs - Starta städföretag snabbt och lönsamt

I denna bok beskrivs de nya möjligheter som öppnas genom att RUT-avdraget höjs. Du får en detaljerad beskrivning av hur du kan starta och driva ditt eget städföretag snabbt och lönsamt.Ett axplock ur innehållet:? Så mycket får du från Skatteverket? RUT-tjänster där Skatteverket betalar? Större än städmarknaden för bostäder? Ytterligare 10 möjligheter? Så kommer du igång? Starta ditt eget städföretag? Var så god ? en färdig affärsplan? Så ordnar du ett startkapital? Så skaffar du kunder? Marknadsföring som inte kostar något? Så får du uppdrag genom anbud? Konkreta tips med tanke på miljön? När företaget växer? Så hittar du de bästa medarbetarna? Så jobbar du med underentreprenörer? Så blir ditt städföretag lönsamt? Ditt nästa steg inom eller bortom städbranschen

Sam

Boken går igenom i stora drag alla aspekter på vad det innebär att starta städfirma. Man får även tips på var man kan vända sig om man behöver fördjupa sig i olika aspekter. Boken ger även tips på hur befintlig städfirma kan växa.

anna olsson

2019-06-24

Holger har tagit upp alla stora och små frågor för att få igång ett städföretag eller som jag som redan har ett litet städföretag i Kalix med två anställda har fått svar på flera frågor. Jag har även fått goda tips som kan få mitt företag att bli ännu bättre. Med vänlig hälsning/ Anna Olsson

Daniel Frank

2019-05-25

En bok av delvis konkreta och användbara råd, även om mycket slarvas igenom - ungefär som en slarvig städning. Ganska informationstät, men upplevs något forcerad och hade vunnit på en bättre struktur.

Lina Verbi

2019-05-20

Mycket bra bok. Ge möjlighet att bli rik.

Markus Wallén

2019-05-19

I denna bok finns många bra handfasta tips om hur man startar en egen städfirma.

Iwona Wasiluk

2019-05-16

Toppen bok både för nybörjare och redan aktivera företagare.

Lina Verbitskaya

2019-05-09

Mycket bra bok! Lätt att förstå, många råd och smarta tips.