RUT-avdraget höjs - Starta städföretag snabbt och lönsamt

I denna bok beskrivs de nya möjligheter som öppnas genom att RUT-avdraget höjs. Du får en detaljerad beskrivning av hur du kan starta och driva ditt eget städföretag snabbt och lönsamt.Ett axplock ur innehållet:? Så mycket får du från Skatteverket? RUT-tjänster där Skatteverket betalar? Större än städmarknaden för bostäder? Ytterligare 10 möjligheter? Så kommer du igång? Starta ditt eget städföretag? Var så god ? en färdig affärsplan? Så ordnar du ett startkapital? Så skaffar du kunder? Marknadsföring som inte kostar något? Så får du uppdrag genom anbud? Konkreta tips med tanke på miljön? När företaget växer? Så hittar du de bästa medarbetarna? Så jobbar du med underentreprenörer? Så blir ditt städföretag lönsamt? Ditt nästa steg inom eller bortom städbranschen

Holger har tagit upp alla stora och små frågor för att få igång ett städföretag eller som jag som redan har ett litet städföretag i Kalix med två anställda har fått svar på flera frågor. Jag har även fått goda tips som kan få mitt företag att bli ännu bättre. Med vänlig hälsning/ Anna Olsson

En bok av delvis konkreta och användbara råd, även om mycket slarvas igenom - ungefär som en slarvig städning. Ganska informationstät, men upplevs något forcerad och hade vunnit på en bättre struktur.

Mycket bra bok. Ge möjlighet att bli rik.

I denna bok finns många bra handfasta tips om hur man startar en egen städfirma.

Toppen bok både för nybörjare och redan aktivera företagare.

Mycket bra bok! Lätt att förstå, många råd och smarta tips.