Rowley Jeffersons superschyssta äventyr

Kinney, Jeff

| 2021

Det var en gång en kille som hette Roland och bodde i ett land långt, långt borta. Och Roland var en superschysst kille ... Så börjar Rowley Jeffersons egenskrivna episka äventyrshistoria där snälla Roland måste göra allt i sin makt för att rädda sin mamma från Mäktiga Magikern.Men så fort Rowleys bästa kompis Greg får höra om Rowleys äventyrshistoria har han en och annan åsikt om hur en sådan BÖR skrivas för att bli en bästsäljare med tillhörande storfilm och merchandiseprodukter på diverse snabbmatsrestauranger. Vips kliver barbaren Garg in i handlingen och händelser i historien blir betydligt blodigare än vad Rowley planerat.Den hysteriskt roliga spin-off serien om Rowley har redan sålts till 35 länder och toppat New York Times bestsellerlista. Inget fan av böckerna om Greg kommer att bli besviken.

Den var bra och han var på ett äventyr. /Robin

Den var bra för att den var rolig.

4A, Almunge skola

2021-11-25

han räddar sin mamma från en ond is man

jag tipsar super schyssta äventyr för att det handlar om en kille som heter Rowley och hans kompis Greg som skriver en bok om eh kille som heter Ronald och en dag hans mamma blev tagen av den mäktiga magikern och nu måste Ronald ge sig själv iväg med hans kompis Garg för att rädda sin mamma. Men Greg tycker att boken är för barnsligt och att Rowley måste göra mer action i boken. om jag kunde så skulle jag har get boken hundra stjärnor men jag kan bara ge fem. Åsså ALLA MÅSTE LÄSA BOKEN DEN ÄR SÅ BRA!!!!!!!!!!!! bästa boken jag har läst LÄS DEN NUUUU!!!!!!

Den här boken handlar om att Rowley har gjort en bok och boken han har gjort handlar om typ lite viking tema. Jag tycker boken passar de som gillar lite vikingar./Donna

De här är en av de böcker som Rowley Jeffersons har gjort. Rowley är bästis med Greg Heffley som gör dagbok för alla mina fans. Om du gillar äventyr och galna skämt, borde du ge de här böckerna en chans! Böckerna handlar om bästisarnas GALNA saker de gjort. Men just den här handlar om en berättelse som Rowley och Greg gör tillsammans. Den var ganska långtråkig tycker jag. Men du borde testa de!

4A, IES Östersund

2021-10-13

Påhittig bok.

Boken är typ en version av’ dagbok för alla mina fans’
Så om ni har läst ut alla delar av dagbok för alla mina fans
så är det här en bra bok för dig!
De är Gregs kompis Rowley:)
Men i hans bok så är en en saga.
Jag tycker om boken för att den har en inlevelse:)
I början tycker man att den är tråkig men vänta lite bara fortsätt läs!

2021-09-23

Den var ganska rolig. Men den handlade om många saker så det var svårt att hänga med. Den får en trea av mig!😁🤩

Nytorpsskolan 4

2021-09-23

Boken är en bra verison av "Dagbok för alla mina fans" fast om Rowley Jefferssons verison, Plus att den är en saga

Jätteroliga äventyr hela tiden både roman, mini skräck och rolig!