Ronaldo Äger

Mugford, Simon

Få superkoll på din favoritspelare! Perfekt bok för att snärja motvilliga läsare som älskar fotboll. Få koll på målstatistik, instagramföljare, antal hattricks, styrkor, unika egenskaper, uppväxt och mycket mer! Boken innehåller många illustrationer och rolig fakta.

2021-12-21

Bokens titel:Ronaldo äger
Bokens författare:Simon och Dan

Undersök!
Beskriv huvudpersonen:huvud personen är en av världens bästa fotbollsspelare.

När och var utspelar sig handlingen:på olika stelen som han har varit på.

Vilken genre passar boken in i? (fantasy, äventyr, skräck, humor, deckare, vänskap, kärlek, sport, faktabok):fakta och sport
Beskriv!
Berätta vad boken handlar om. Fokusera på bokens problem (det som händer). Avslöja inte slutet!:boken handlar om Cristiano Ronaldo dos santo alveiros.

Gissa!
Kom på en fortsättning till boken:vet inte

Berätta!
Vad tycker du om boken:jätte bra.

Betygsätt! (1-5 stjärnor)
Mitt betyg:4,5/5

Balltorpsskolan 4A

2021-12-15

den var bra jag är neymar fan fast den var bra

Hannaskolanklass4

2021-12-03

Jag tyckte det var jätteroligt att få läsa om Ronoldo.

Klass 4C, Ryaskolan

2021-12-01

Tipsar till någon som älskar fotboll!!

2021-12-01

Bokens författare är Simon Mugford och Dan green.

Boken huvud person: Cristiano Ronaldo

Boken titel: Ronaldo äger.
När Ronaldo var liten älskade han fotboll. Det var hans favorit grej. Han familj hade inte mycket pengar.

Per Olsskolan/fyror

2021-11-18

Det var bästa boken jag har läst. Och dom som gillar fotboll eller Ronaldo så ska Du läsa den har boken den handlade om hur många mål han har gjort i la liga och för Juventus

jag tipsar för dem som gillar fottboll och jag gillade boken

jag tipsar för dem som gillar fottboll och jag gillade boken

2021-11-17

ronaldo äger boken är bra för att dem beskriver typ hur många mål han har gjort och hur snab och när han börja med fotboll

Kung Karls skola 4c

2021-11-17

Ronaldo äger faktiskt jag själv har läst om boken och jag tycker att den är bra

2021-11-16

Bokens titel: Ronaldo äger.
Bokens författare:Simon mugford Dan green

Undersök!
Beskriv huvudpersonen: Ronaldo jättebra fotbollsspelare

När och var utspelar sig handlingen:fotbollsplan

Fakta
Beskriv!
Berätta vad boken handlar om. Om Ronaldo och vart han kommer ifrån och hemliga dribblingar.

Gissa!
Kom på en fortsättning till boken: vet ej.

Berätta!
Vad tycker du om boken:boken var jätte bra!

Den hära boken är rolig och spännande men jag tycker att Messi är beter en Ronaldo men Ronaldo är också bra men Messi är beter jag gillar fotboll och jag är målvakt och min favorit lag är psg och real Madrid jag var jete glad när Messi flytade till psg men jag tyckte att Ronaldo skulle stanna kvar i real Madrid för han var beter där och Ronaldo hade 5 ballon d’or och Messi har 6 ballon d’or 🤫🤫🤫 men jag rekommenderar den hära boken hej då 👋

DET var rolit och man fatar vad dom menar

DET var rolit och man fatar vad dom menar

den är bra för den säger hur man ska bli en bra fotbollsspelare och jag rekomenderar att läsa den

Jag tyckte att boken var bra därför att jag gillar fotboll.