Rd lilja

Roberts, Nora

| 2010

Hayley tnker inte riskera allt hon lskar. Hon lskar sin lilla dotter Lily, sitt jobb p Harpers Handelstrdgrd och sina nra vninnor Roz och Stella. Hon lskar ocks sin speciella vnskap med Harper, Roz ldsta son. Hon tnker inte riskera allt det hr fr en frlskelse. Men det finns ngot mycket vrre som kommer att stra Hayley. Den osaliga kvinnliga ande som hemskt godset sedan slutet p 1890-talet beter sig alltmer oplitligt och vldsamt. Och hon har bestmt sig fr att trnga in i Hayleys sinne fr att f som hon vill. Kommer de tre kvinnorna ngonsin f sinnesro p grden? I tredje delen Rd lilja avslutar Nora Roberts trdgrdstrilogi med ett hrligt tempo och mycket romantik. "Den alltid s briljanta Nora Roberts avslutar sin trilogi med en bde kuslig och sexig final. En trollbindande romantisk berttelse som hyllar krlekens kraft i alla dess former" Booklist...

Jenny Wikander

2019-09-28

Jag lskar alla Nora Roberts bcker, men det r vissa man fastnar extra fr. Speicellt dessa i blom-serien...

Del 3 mycket bra serie

Evelyn Falk Mller

2015-09-24

Del tre i blomserien. Och den avslutande. Hr knyts alla trdar ihop och vi fr svar p vem den osaliga anden r som ocks huserar p Harper House.

Elin Folkesson

2013-02-08

Sista delen i en trilogi om krlek, spken och trdgrd. Underhllande men inte minnesvrd.

Karin Kllerholm

2012-07-01

Romantik, vardagsliv, vnskap, starka personligheter.

Som sagt, roligt att man tycker s olika, jag tycker de hr tre r de absolut bsta jag lst av Nora Roberts, underbara miljer o massa blommor o vxhus o mys, o s ett galet spke, roligt!

Gunilla Jnsson

2011-08-01

Tnk vad vi som lser tycker olika om samma bok. Del tre r till och med smre n de tv andra.

Viktoria Westlund

2011-02-18

Riktigt usel :( Trist med dussinbckerna.

Camilla Eriksson

2011-01-12

Del 3 i Serien Harperstrdgrd en bok om romantik, slktskap,magi,spken, och blommor.

Charlotte B

2011-01-12

Bra bok...

Bellan

2010-05-28

Ganska lame, det kunde varit ett bttre slut p trilogin.