Our Tragic Universe

Thomas, Scarlett

| 2010

If Kelsey Newman's theory about the end of the time is true, we are all going to live forever. But for Meg - locked in a dead-end relationship and with a deadline looming for a book that she can't write - this thought fills her with dread. Stuck in a labyrinth of her own devising, Meg knows that there must be a way out.

Sara Urger

2012-12-14

Lite fr mnga filosofiska utlggningar fr min smak. Annars en trivsam historia, men det hnde inte s mycket.

Andr Strmgren

2011-08-20

Jag har verkligen gillar Scarlett Thomas andra bcker, men den hr var faktiskt inte i samma klass. Den kom aldrig riktigt igng och hade inte samma intressanta upplevelser lngs vgen. Den fr dock en 3:a fr att den r vlskriven och har en del intressanta passager, men det r precis

Tove Skarstedt

2010-06-18

Som alltid otroligt tankevckande och underhllande. Det handlar om krlek, mnniskors beroende av varann och det handlar om tro och vetenskap och sist men inte minst, det handlar mycket om skrivande och litteratur. Food for thought och massor med underhllning p vgen!!! Bcker fr unga och halvunga mnniskor som bde vill knna igen sig och vidga sina vyer. Ingen risk fr perfektionism hr! Ls, ls, ls!