Otrohet

Coelho, Paulo

| 2014

En ny stor roman i samma anda som Elva minuter och Zahiren. Linda r lyckligt gift med en vlbrgad man, har tv barn och arbetar som journalist. Hon vet att hon r lyckligt lottad, ngot som gr det nnu mer frvirrande att hon r s olycklig. Samtidigt som hon r rdd fr frndring r hon livrdd fr att livet ska fortstta i samma spr som frut. Otrohet r en tankevckande roman om den otydliga skillnaden mellan krlek och frlskelse, ventyr och sjlvdestruktivitet.

Bokdjungeln

2018-08-15

Som jag lskar Paulo Coelho och hans bcker. Dock blev jag lite besviken p denna bok. Jag vet inte om det har att gra med att jag hade stora frvntningar innan eller om den faktiskt inte r lika bra bra som mnga av Coelhos tidigare verk. Men den r nd helt ok och jag tycker att man verkligen fr tnka till om hur man sjlv ser p otrohet och krlek.

Bokdjungeln

2018-08-15

Ilham Elhadi

2015-07-31

Bra

Venti .

2014-10-19

Coelho gr det igen. Storslaget. Lite nyskapande d denna r skriven med lite annat sprk n vad man r van vid.