Ont blod

Dahl, Arne

| 2007

2020-06-20

Arne Dahls alster r alltid vlskrivna med en bra tnkvrd sensmoral och skna karaktrer med en hrlig livssyn och humor. Stark 3:a

2014-07-26

Fasansfullt grymma seriemrdarmetoder som dessutom sgs utfras av den "goda sidan". Usch, bra hopkommet men alldeles fr tillkrnglat och grymt.

Stefan Hedestig

2013-11-27

En bra deckare. Hr blandas fiction och relevans p ett bra stt. Dessutom tycker jag att sensmoralen r vl vrd att fundera ver.

Sanna Wirland

2012-09-11

Fantastisk story, men ngt fr grym fr min smak.

Ingeborg Amnus

2012-02-01

En riktigt spnnande historia, och dessutom intressant samhllsanalys. Fantastiskt sprk! S skulle jag ocks vilja kunna skriva.

david palmqvist

2011-12-03

Ok deckare som hamnar farligt nra tv stjrnor p.g.a. ett par riktigt malplacerade slapstickpartier.

[bnw] Thomas Tholn

2010-10-16

Mn, vad han r bra. Ngon av de hr A-gruppen-bckerna borde kunna komma upp i en femma. I just den hr var det iofs ngras detaljer som jag tnkte p innan de rutinerade poliserna gjorde det, vilket inte kndes helt trovrdigt. Men det kvittar. Sprket r jkligt sknt, och intriger spnnande. Och jag tror att han har vldigt kul nr han hittar p villospren.

Karin Lfstrand

2010-09-29

100927: Helt okej men inget jag kommer att komma ihg ngra mnader.

2010-08-13

Riktigt grym historia, med ett till hlften ovntat slut. Riktigt spnnande tyckte jag att det var och jag lskade sprket. Den lite bittra ironin tilltalar mig. Det ska bli kul att ge sig i kast med de andra i serien.

Mia Dahlstrand

2010-07-09

201+-07-08
Spnnande andra delen (jo faktiskt) i serien om A-gruppen.

Anna Hallqvist

2009-10-12

Hgt tempo hela tiden och det gller att vara vaken nr man lser.
Han har ett visst mtt av sarkasm nr han skriver och det gillar jag. Det leder till vissa skratt.